OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba som Service Manager hos Pagero, ett globalt och populärt företag mitt i centrala Stockholm?
Den här rollen är för dig som har ett tekniskt intresse som trivs att jobba med kunden i fokus. Du kommer att få jobba med en ledande produkt som används av kunder i 40 länder! Här erbjuds du en varierad och händelserik vardag i rollen som Service Manager!En kollega beskriver arbetsplatsen så här: ”Jag valde Pagero tack vare deras goda rykte och eftersom det är ett snabbväxande företag i en bransch där det händer mycket. Jag uppskattar att Pagero ger sina anställda möjligheter att växa inom det område där man passar bäst.”
VI ERBJUDER DIG
Som vi ser det skapas Pageros styrka av våra medarbetare och vår tekniska förmåga. Vi vill vara en inspirerande arbetsplats där vi hjälper varandra att dra nytta av vår fulla potential för att kunna erbjuda det bästa för våra kunder. Hos oss kommer du få:
• Arbeta med en ledande produkt som används av över 5000 kunder världen över
• En spännande roll med ansvar för både lokala och globala kunder
• Bli en del av en arbetsplats där vi erbjuder olika karriärmöjligheter inom företaget
• En arbetsplats där det finns mycket att göra, men där det alltid finns tid för en fika
DET HÄR GÖR DU HOS OSS
I rollen som Service Manager hos Pagero kommer du bygga långsiktiga relationer med våra kunder genom att skapa ett partnerskap. Du kommer att vara den som vet var kunden befinner sig idag och hur kunden planer att utvecklas på sikt. Detta för att kunna ligga steget före och guida kunden rätt i produkten och våra tjänster. Dina främsta arbetsuppgifter är att:
• Vägleda kunder till bästa lösningar och stötta dem i hur de kan använda produkten och våra tjänster
• Skapa lättanvänd information till kund
• Genomföra utbildningar med kund
• Leda workshops tillsammans med kund
• Rapportering och uppföljning
• Förbättra och utveckla våra interna processer
DITT TEAM OCH ARBETSPLATS
Du kommer att rapportera till din chef som är placerad i Stockholm, men du kommer att få välja om du vill sitta på vårt centrala kontor i Stockholm eller centrala kontor i Göteborg. Du kommer framför allt samarbeta med IT-projektledare, applikationskonsulter, Tech Lead (support) och avdelningen för Pre-Sales som finns på båda orterna. Utöver dig så finns det flera andra Service Delivery Managers.
MER OM DIG
Vi söker dig som har lätt för att samarbeta och skapa förtroendefulla relationer. Du har förmåga att kunna se helheter och gillar att vara med att utveckla och förbättra processer. Du är tekniskt intresserad och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Då våra kunder är både nationella och internationella behöver du behärska både svenska och engelska mycket bra i tal och skrift. Våra kunder återfinns främst inom logistikbranschen varför erfarenhet av logistik är en klar fördel för denna roll.
SÅ HÄR FÅR VI KONTAKT
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07