Service Manager till kontorsfastighet i centrala Stockholm

Service Manager till kontorsfastighet i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! Detta är en tjänst för dig som vill ta nästa steg i karriären och arbeta med varierade serviceuppgifter i en professionell och inbjudande miljö. I denna roll arbetar du som receptionist hos vår kund i en kontorsfastighet mitt i Stockholms inre kärna. I fastigheten sitter uppemot 25 företag som du levererar hög och professionell service till. Du är det första intrycket av fastigheten och representerar både huset och dess hyresgäster på ett serviceminded och engagerat sätt. Du utgår ifrån receptionen där du ser till att alla välkomnas med toppklassig service och tas väl hand om. I anslutning till receptionen finns det ett litet café, där det säljs lättare tilltugg och dryck som du kommer att ansvara över. Du har det övergripande ansvaret för leverans och utveckling men även service och administration. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Agera mood manager och ta hand om såväl besökare som hyresgäster i huset
Kontakt med leverantörer
Administrativt arbete i system
Telefon, växel och mail
Post, bud och leveranser
Beställningar och inköp
Passerkort
Enklare försäljning av snacks och dryck
Försäljningsredovisning
Felanmälan för fastigheten

Vem är du?Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att arbeta med människor. Du arbetar proaktivt, lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och har förmågan att arbeta självständigt. Nya idéer och ta initiativ välkomnas alltid och vi tror att du är en person som gillar att bidra med nya impulser i arbetet. I och med att du har ansvar för både receptionen och caféet tror vi att du har lätt för att prioritera olika typer av arbetsuppgifter. Du är prestigelös i ditt sätt att arbeta och tar dig an arbetsuppgifter på ett positivt, engagerat och nyfiket sätt.
Krav
Har erfarenhet av servicejobb sedan tidigare
Erfarenhet av Office-paketet
Gymnasieexamen
Flytande svenska och mycket god engelska

AnställningenAnställningsform: Vikariat mellan 27/12/2024-14/03/2025 Sysselsättningsgrad: 100% heltidStart: December 2024Arbetstider: måndag-fredag 08:00-17:00Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2024
  • Ansök senast: 31 december 2024

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 november 2024