Service manager till paketombud deluxe i Skärholmen Centrum

Service manager till paketombud deluxe i Skärholmen Centrum

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I denna roll som receptionist och service manager blir du en del av vårt team och jobbar i framtidens service center i Skärholmen Centrum. I den här rollen arbetar du hos vår kund i Skärholmen och är anställd hos oss på Middlepoint.

Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare och medarbetare. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och ska ge besökare en upplevelse utöver det vanliga. Du som receptionist kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hantera post- och paketutlämning, hjälpa till med centrumets sociala medier, hänvisa besökare, svara på frågor, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Du har det övergripande ansvaret för leverans och utveckling för såväl service som administration.

Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, flexibel och gillar att jobba i team. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet innan samt talar flytande svenska och engelska.

Anställningen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders visstidsanställning.
Sysselsättningsgrad: 100% heltid
Start: Januari 2023
Arbetstider: Varierande arbetstider utefter centrumets öppettider.

På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. I denna tjänst är du anställd hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund. Vi är ISO certifierade för miljö och kvalitet och vi har självklart kollektivavtal. Tjänsten har stora utvecklingsmöjligheter och vi söker dig som är driven och ambitiös och vill vara med och växa hos oss.

Ansök på länken nedan och glöm inte att spana in vår Instagram för att se mer om vad vi gör:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab/)

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2022
  • Ansök senast: 20 januari 2023

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024