SERVICE MANAGER TILL SPÄNNANDE UPPDRAG

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet ifrån serviceyrket och ett intresse för IT- och teknikfrågor? Brinner du för att skapa positiva kundupplevelser och leverera servicetjänster av toppklass! Då har vi din nästa tjänst för dig hos ett större fastighetsbolag.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Office Management söker en serviceansvarig till vår kund. Vår kund är en stor aktör inom kontorshotell och jobbar kontinuerligt för att ha Sveriges nöjdaste kunder ute på sina anläggningar.

I rollen som serviceansvarig är du ansiktet utåt gällande kundens hyresgästservice. Du ser till att den dagliga driften fungerar och skapar tillsammans med Site Manager på plats en positiv och högklassig kundupplevelse på kundens kontorshotellanläggningar i Stockholm.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Koordinera service- och felanmälningar från hyresgäster
- Hantera leverantörskontakter
- Koordinera teknik- och IT-frågor
- Sköta inköp och beställning av förbrukningsmaterial
- Ta emot leveranser och hantera dessa inför nyöppning av anläggningar
- Koordinera flytt av möbler
- Enklare reparationersarbete


Du kommer även hjälpa till vid marknadsföringsevent och även gemensamma aktiviteter på plats på anläggningarna. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunden alltid prioriteras i förstahand för bästa upplevelse.

Tjänsten är på heltid och du kommer vara anställd hos Office Management först för att sedan bli överrekryterad till kunden. Tillsättning sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Arbetsplats i Stockholm.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån serviceyrket och då gärna inom fastighet- och lokalfrågor. Meriterande kan också vara ifrån hotellbranschen. Vidare har du ett intresse och gärna erfarenhet ifrån arbete med IT- och teknikfrågor. Du är en god dataanvändare.

Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift. B-körkort är ett krav.

För att trivas i rollen så brinner du för att göra det lilla extra för kunden. Du gillar ett varierat och flexibelt arbete och är en god kommunikatör och relationsskapare. Struktur och noggrannhet i ditt arbete är en självklarhet för dig och även för att lyckas i denna roll. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.



ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

Liknande jobb


22 november 2024

Enhetschef administrativa enheten

Enhetschef administrativa enheten

22 november 2024

18 november 2024