Service Manager till Visma Commerce!

Arbetsbeskrivning

Visma Commerce är en ledande leverantör inom Norden och hjälper både köpare och säljare att göra bättre affärer och effektivisera upphandlings-, inköps- och anbudsprocesser. I dagsläget levererar vi tjänster till mer än 1 000 kunder och fler än 350 000 användare över hela Norden med utgångspunkt i Sverige, där vår utveckling, support och ledning finns. Vi har kunder i alla storlekar och branscher och är ett företag med tydligt tillväxtfokus med 92 medarbetare i Stockholm, Linköping, Göteborg, Halmstad samt Riga. För att läsa mer om Visma Commerce, www.visma.se/commerce/ och för att läsa mer om Visma som koncern, www.visma.com.

Är du en serviceinriktad person som drivs av att göra kundnytta och som gärna spelar en central roll i leverans mot kund? Visma Commerce söker en Service Manager till vårt kontor i Lindhagen i Stockholm som arbetar med vår molnbaserade Purchase-to-Pay-lösning Visma Proceedo!

Om tjänsten
Visma Proceedo är en molnbaserad lösning för att effektivisera processerna kring inköp och fakturahantering. Tjänsten vänder sig primärt till större företag och organisationer inom offentlig sektor. 

I rollen som Service Manager är du en nyckelperson i säkerställandet av leveransen av Proceedo mot kund, vilket förutsätter ett kontinuerligt arbete med revidering och anpassning av leveransen. Genom rollen blir du väl insatt i Proceedo och genom din expertis agerar du kundens bollplank genom hela leveransen, stöttar med kunskap kring best practice, instruerar och utbildar samt tar fram rapporter. Som Service Manager har du ett nära samarbete med såväl kund som kundansvarig och stödjer support i mer komplexa ärenden.

Din profil
För att lyckas i rollen har du erfarenhet från en kundfokuserad roll inom e-handel och är van att leverera förstklassig service! Du tycker om att jobba med system- samt IT-lösningar och har god kunskap kring kundavtal. Det är meriterande om du har erfarenhet inom Service Management (SLA:er etc) samt av att jobba i implementeringsprojekt. Det är meriterande om du har en högskole- eller universitetsexamen, gärna inom systemvetenskap samt erfarenhet av Proceedo och/eller system inom inköp/faktura. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. 

Som person är du analytisk med en god förmåga att identifiera, prioritera samt realisera möjligheter till förbättring. Du drivs av att vara specialist inom ditt område, delar gärna med dig av kunskap och tycker att det är lika roligt som viktigt att bygga relationer, såväl intern som externt. För dig är det en självklarhet att alltid ha kunden i fokus och agera på ett serviceinriktat och professionellt sätt!

Din ansökan
Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 8 september 2020. Urvalet sker löpande under processen gång. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta Camilla Wahlund på tfn: +46 732 74 25 59. Läs om vår Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/ .

 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Visma Commerce

Fredrik Fernberg

Annelie Sunnermalm
+46 072-1649645
Jannice Holmlund
+46 (0)730 59 44 22
Fredrik Kristiansson
010-141 31 47
Åsa Fredriksson
+46 0)725 11 63 59
Maria Hedqvist

Annelie Sunnermalm
+46 072-1649645
Annelie Winnerfeldt
+46 0101413300
Jinn Tonéri
+46 10 141 33 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visma Commerce AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2020
  • Ansök senast: 8 september 2020

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 396
Linköping, 58104

Liknande jobb


29 november 2024