OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceminded och engagerad person som skulle vilja arbeta i ett team? Vill du vara ansiktet utåt på ett stort, välkänt och professionellt företag? Detta internationella företag är verksamt inom finansbranchen har sitt svenska huvudkontor mitt i Stockholm City. Som service manager på detta uppdrag jobbar du i ett team om fyra kollegor och i din roll kommer du att jobba med bland annat:
- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail
- Kontakt med leverantörer
- Administrativa uppgifter såsom handlingsplaner och åtgärdslistor
- Post- och fakturahantering samt bud
- Bokningar och beställningar
- Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
Du kommer att arbeta som servicekonsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Middlepoint men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!
Vem är du?
- Social, varm och engagerad samt vara flexibel och professionell.
- Driven, strukturerad, organiserad och har ett sinne för detaljer.
- Motiveras av att få jobba med människor och att få bli en viktig medlem i teamet.
- Erfarenhet av att jobba med service och kundkontakt.
- Flytande svenska och engelska
Anställningen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning Sysselsättningsgrad: 100% heltid
Start: Oktober 2020
Arbetstider: måndag-fredag kontorstider
Lön: Enligt avtal
Avtal: Kollektivavtal
Om Middlepoint
Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och har utsetts till Dagens Industris Gasellpris sex år i rad 2014-2019 samt har även tilldelats MästarGasellen. Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra. Här får du chansen till ett självständigt arbete hos fantastiska varumärken där du får möjlighet att göra skillnad.
Middlepoint stöttar dig i din utveckling och hjälper dig att bygga ditt CV, vi vill att du ska stanna hos oss och bygga din servicekarriär hos oss. Därför utmanar vi dig löpande och har täta avstämningsmöten, har du visat vad du går för och visat prov på uthållighet finns det stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Förutom de kollektivavtalade förmånerna får du även ta del av friskvård, roliga aktiviteter och events, utbildningar samt ett brett nätverk av roliga kollegor.
Kontaktuppgifter och ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Josefin Lavold via e-post: josefin.lavold@middlepoint.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.
Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/
Vännerna på Middlepoint
Varma hälsningar vännerna på Middlepoint!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold