OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Infranord utvecklas ständigt. Vi befinner oss i ett skifte med nya metoder, ny teknik och en ny generation på väg in. Hela branschen står inför en spännande utmaning med en järnväg som ska utvecklas och underhållas, moderniseras och digitaliseras. Samtidigt satsar regeringarna i Sverige och Norge stort på vår bransch. Vi är i ett läge där vi har möjligheter att förändra och göra skillnad på riktigt.
.
Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en Kontorsadministratör till vår kund Infranord. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på 50% med placering i fina lokaler vid Solna. Start omgående och förväntas pågå tills vidare.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Kontorsadministratör arbetar du brett och varierat med service och administration. Målet är att leverera effektiv service i form av administrativa arbetsuppgifter i kombination med ett trevligt och professionellt bemötande. Mer detaljerat innebär tjänsten:
* Regelbunden kontakt med medarbetare och leverantörer för kontoret
* Ansvara för hantering av felanmälningar av all service på kontoret
* Godkännande och attestering av fakturor via Agresso
* Inskanning av fakturor
* Posthantering, inkommande och utgående post
* Skicka paket med Postnord online
* Uppsikt av inkommande post via Myndighetspost (e-postlåda)
* Hantering och beställning av dörrtaggar
* Se till att kontorets olika rutiner följs
* Beställning av kontorsmaterial mm.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som stormtrivs i en serviceroll där du kan få arbeta självständigt. Du gillar att ha många kontaktytor både externt och internt och trivs med att ligga steget före i ditt arbete. Vi ser att du är en proaktiv, tydlig och lyhörd person med skinn på näsan. För att lyckas i rollen krävs goda kunskaper i Office-paketet och datavana samt att du kan formulera dig muntligt och skriftligt på svenska och engelska.
Infranord erbjuder dig
Infranord är en möjliggörare för hållbar samhällsutveckling, men också för personlig och professionell utveckling. Vi vill vara ett hållbart föredöme med ett tydligt säkerhetsarbete och en kultur som utgår från våra värdeord Tillsammans, Respektfullt och Professionellt. På så sätt inkluderar vi och tar tillvara all kraft som finns i vårt företag. Med generationer av kunskap skapar vi framtidens spår med stolthet och engagemang.
Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en ”vi-känsla”.
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!
Ansökan och kontakt
Skicka in ditt cv tillsammans med ett personligt brev enligt nedan. Urvalet görs löpande, vilket innebär att rollen kan komma att tillsättas innan annonseringstiden gått ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Caroline Van Helleputte på 070-420 33 81 eller caroline.van.helleputte@serveoffice.se.
Om Serveoffice
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.