Service-minded koordinator till Långholmen kajak

Service-minded koordinator till Långholmen kajak

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundrelationer‚ toppklassig service, samtidigt som du är strukturerad och organiserad i ditt arbete? Har du dessutom ett friluftsintresse och vill vara med och utveckla ett entreprenörsdrivet friluftsföretag med varierande arbetsuppgifter? Då kan det här vara en möjlighet för dig!
Långholmen kajak söker nu vår nya kajakkoordinator som leder arbetet med att koordinera och hantera kunders förfrågningar från start till mål. I vårt bolag är du delaktig i den dagliga driften av verksamheten med hantering av inkommande beställningar och löpande ekonomirelaterade uppgifter. Arbetet innebär både att vara ansiktet utåt mot våra kunder samt att internt koordinera arbetet kring försäljnings-/lager-verksamheten. Då tjänsten är ny och verksamheten växer, finns det goda möjligheter att utveckla tjänsten utifrån dina kunskaper, erfarenheter och initiativ.
I rollen ingår exempelvis:
· Ge kunder toppklassig service från start till mål i köpfrågor
· Jobba nära tillsammans med försäljningsansvarige för att fortsätta utveckla och förbättra Långholmen kajaks produkter och upplevelser
· Betala fakturor, löner och andra ekonomirelaterade uppgifter
· Hantering av inkommande beställningar över webb, mail & telefon
· Koordinering av arbetet kring lagerhantering
· Skapa produktbeskrivningar till webbshop, skriva annonser m.m.
· Göra nyhetsbrev och ansvara för sociala medier
Är det här du?
Vi söker dig som är noggrann, organiserad och positiv i grunden och har en naturlig fallenhet för kommunikation och administration. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ekonomi och administration och gärna kundservice. För att trivas bra hos oss är ett intresse för friluftsliv ett plus. Erfarenhet inom e-handel är meriterande. Då arbetet innebär en hel del skriftlig kommunikation och textproduktion, är det av stor vikt att du är mycket duktigt på att uttrycka dig i svenska språket.
Vi ser även att du har goda kunskaper i engelska, grundläggande kunskaper i Excel, och vana att sätta dig in i nya system.
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är har ordning och reda runtomkring dig. Du drivs och motiveras av att ta eget ansvar och initiativ samtidigt som du trivs med att vara en del av ett arbetslag. För att vara framgångsrik i rollen krävs att du är noggrann, strukturerad och ordningsam samtidigt som du är flexibel och lyhörd inför kundens behov. Utöver detta ser vi att du har ett vänligt och prestigelöst förhållningssätt.
Vill du veta mer?
Sök tjänsten genom att maila ditt CV och personliga brev till rekrytering@langholmenkajak.se. Vid frågor vänligen kontakta Samra Gonfa på 0723001313. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Sökord: Koordinator, Administratör, Sälj-assistent, Customer success manager, Webbsäljare, Onlinesäljare, Butiksmedarbetare, Säljassistent, Coordinator, Affärsutvecklare
Om Långholmen kajak
Långholmen kajak AB är ett privatägt företag verksamma inom vattensport (främst kajakpaddling och stand up paddleboarding). Bolaget startades 2012 och har i dagsläget 5 heltidsanställda och ett 30-tal säsongsanställda. Långholmen kajak är ett av kajakbranschens ledande företag med verksamhet över hela Sverige.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Långholmen Kajak AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Alstaviksvägen 3
None

Postadress

Nybohovsgränd 42
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

22 november 2024