Service & Mood Manager till coworking i Klara Zenit

Arbetsbeskrivning

OM KLARA ZENIT OCH SAMVERKET

På Mäster Samuelsgatan 56, mitt emot Åhlens City, hittar du Klara Zenit. En av Sveriges största kontorsbyggnader ägt av fastighetsbolaget Vasakronan. Utöver kontor hittar du här restauranger, gym och bostäder högst upp i huset. På våning tre, i Vasakronans gamla huvudkontor, befinner sig en alldeles unik coworking arena. En samlingsplats för offentlig och privat sektor.

På 2.500 kvadratmeter befinner sig stora öppna arbetsytor, mötesplatser och mötesrum samt pentry och reception. Här sitter både privatägda företag men även Samverket.

Samverket är Sveriges första innovations- och coworkinghub. Idén är att offentligt anställda kan utbyta erfarenheter och expertkunskaper samt bygga relationer. Det är tänkt att fungera som en mötesplats när exempelvis myndigheter ska arbeta tillsammans och sammanstråla från olika orter. Med Stockholm som en central punkt för de flesta departement och myndigheter ska Samverket vara en naturlig mötesplats och knytpunkt. Läs gärna mer om Samverket här: https://www.samverket.se/

OM TJÄNSTEN

I rollen som Service och Mood Manager är du ansiktet utåt för Samverket, Vasakronan och alla medlemmar och gäster. Din främsta uppgift är att skapa ett förstklassigt bemötande. Du är spindeln i nätet som inte bara är relationsbyggande med medlemmarna utan även är med och skapar relationer dem emellan. Receptionen är din utgångspunkt men hela kontoret är din arbetsplats. Dina uppgifter består bland annat av:

- Visningar av lokalen och onboarding av nya medlemmar
- Planera och genomföra event
- Ta hand om konferensbokningar
- Beställa luncher, fika och frukost samt förbrukningsmaterial
- Duka fram och servera mat
- Felanmälningar
- Allmän trivsel och skötsel av kontoret

I denna roll arbetar du själv men med ditt relationsskapande blir alla medlemmar dina kollegor. Service och mötet med människor är det du älskar och att vara den som skapar bäst förutsättningar för att kunna leverera just det.

Tjänsten är på heltid och arbetet är förlagt kontorstider under måndag till fredag med start 1 november 2022. Du är anställd hos Carotte och uthyrd till Vasakronan. Tjänsten är ett vikariat fram till 31 maj 2023 med god chans till förlängning och eventuellt tillsvidareanställning.

VI SÖKER DIG SOM HAR

- Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception och/eller konferens
- Tidigare arbetat inom restaurang/café
- Ett brinnande intresse för service och människor
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Som person är du energisk, noggrann, omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt egna arbete. Att alltid ha ett helikopterperspektiv är något du lärt dig och använder för att leverera förstklassig service. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 18 oktober 2022

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

22 november 2024