OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person som kan stärka vårt team!
Vår tanke är att du i första hand ska bemanna vår reception, ansvara för vår telefon och arbeta med administration. Du är den första person våra deltagare, elever, kunder och gäster möter så att vara serviceinriktad är självklart för dig.
Vår verksamhet sker i samarbete med Helsingborg stad och Arbetsförmedlingen. Vi bedriver undervisning av svenska för invandrare, SFI, rustar och matchar arbetssökande mot arbete och utbildning och samarbetar med arbetsgivare som har behov av att anställa personal.
Vi är en en expansiv fas och behöver någon som är flexibel och lösningsfokuserad. Du ska vara nyfiken och ha lätt för kalla kontakter. Utifrån vad du har för styrkor, erfarenheter och kompetenser har vi möjlighet att forma tjänsten. Vi ger dig möjlighet att utvecklas.
Det är ett stort plus om du har arbetsmarknadskunskap och mycket goda kunskaper om arbetsmarknaden lokalt och regionalt. Kan du dessutom inspirera kring ämnet är det mycket intressant. Har du mer språkkunskaper än svenska är det ett plus. Har du goda kunskaper i att skriva ansökningshandlingar ser vi det som ett stort plus.
Det är viktigt att du i ditt personliga brev beskriver vad just du kan erbjuda Start INTRO AB.
Vår verksamhet karaktäriseras av lust & glädje, delaktighet, god kvalitet och korta beslutsvägar. Här blir du en del av ett engagerat och kompetent arbetslag där varje medarbetare gör skillnad med varje deltagares bästa för ögonen.
Vi tillämpar individuell lönesättning. Tillträdesdag snarast enligt överenskommelse.
Utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas inför anställning.
Skicka CV och personligt brev.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi ser med fördel att det finns möjlighet att anställa med Nystartsjobb.
Vi undanber oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.