OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli vår administrations Hjälte - Vi lovar att inte använda din superkraft för onda ändamål!
Vi är på jakt efter en person som har det där lilla extra när det kommer till att ge toppklassig kundservice till uppdrag hos vår kund, som är verksam inom bostadssektorn. Med fokus på kundnöjdhet och affärsmässighet arbetar de för att skapa smidiga och trygga boendelösningar. Känns det som du? Skicka in ditt CV och personliga brev redan idag!
Om uppdraget:
I den här rollen kommer du att ansvara för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt förmedla olika typer av bostäder. Du kommer att vara en del av ett glatt team och aktivt delta i hela uthyrningsprocessen. Ditt engagemang kommer att bidra till smidiga inflyttningar och utflyttningar samt säkerställa att våra kunder känner sig hemma i sina nya bostäder.
Så vad ska du göra då?
Affärsmässig förmedling av lägenheter och bostäder
Administration av avtal och inkommande handlingar
Hantering av direktbyten, andrahandsuthyrningar och överlåtelser
Ditt Högkvarter:
Du kommer sitta i vår kunds kontor i centrala Gävle.
En plats där idéer föds och där varje dag är som ett äventyr.
Du Är Vår Hjälte Om Du:
Gymnasial utbildning
God datorvana och erfarenhet av att hantera olika system
Erfarenhet av administration. Meriterande är erfarenhet av arbete inom fastighetsbranschen och uthyrning.
Serviceinriktad: Du prioriterar kundnöjdhet och visar ett genuint intresse för kunden. Du tar eget initiativ för att lösa kunders problem.
Hänsynsfull: Du bryr dig om och stöttar människor du möter och visar dem respekt.
Kommunikativ: Du förmedlar information tydligt och enkelt, både muntligt och skriftligt.
Strukturerad: Du arbetar systematiskt och kan samordna samt strukturera upp ditt arbete.
Framtiden Är Här:
Vi erbjuder en heltidsposition som börjar med 6 månaders visstidsanställning som konsult hos oss på Barona. Din lön kommer att vara i linje med dina superhjältefärdigheter, och du kommer att njuta av alla förmåner som kommer med vårt kollektivavtal.
Ditt Skift:
Vi förstår att superhjältar behöver sin vila och vill veta när de behöver vara tillgängliga för arbete. Därför är det bra att känna till att det här uppdraget är öppet kontorstider måndag till fredag. Om detta låter som din drömroll, vänta inte! Skicka in din ansökan och låt oss tillsammans skapa en ännu bättre framtid för våra kunder.
Processen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu! Stor vikt kommer även läggas på ditt CV och personliga brev.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta:
Elin Nilsson, elin.nilsson@barona.se
Karolin Andersson, karolin.andersson@barona.se
Välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999 bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona