OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Unik Resurs: Unik Resurs är ett dotterbolag inom Industrikompetens och ägs därigenom av 17 företag och 2 kommuner.Industrikompetens bildades 1997 i syfte att främja samverkan i regional kompetensförsörjning och för att skapa en smidig länk mellan arbetsgivare samt mellan arbetsgivare och arbetssökande.Unik Resurs har gedigen erfarenhet av rekryterings- och bemanningsfrågor och tillsätter ca 700 befattningar per år, befattningar inom allt från specialist- och chefspositioner till generalisttjänster inom bl.a tillverkande- och processindustri samt offentlig förvaltning. Industrikompetens och Unik Resurs är en länk till mer än 65 000 arbetstillfällen i regionen.Service och Eftermarknadschef: Swedish Biogas International AB äger och driver biogasanläggningar samt erbjuder fullständiga process- och produktionslösningar för biogas.Långsiktighet, trovärdighet och affärsmässighet är nyckeln till vår framgång och genomsyrar vår vardag.Med över 17 års erfarenhet från hela värdekedjan och med ett starkt fokus på samrötning tryggar vi investeringen i nya och mer effektiva biogasanläggningar. I tjänsten som Service och Eftermarknadschef ansvarar du för att utveckla vårt service och underhållarbete på befintliga och kommande egna produktionsanläggningar, samt för våra SBI Lantbruksanläggningar. Då SBI befinner sig i en stark utvecklings- och expansionsfas är du med och påverkar förutsättningarna för vår verksamhet framåt.Du får stora möjligheter att och förväntas ta initiativ att utforma såväl tjänsten som verksamheten i stort då vi ser Service och Eftermarknad som ett framtida nyckelområde.Du kommer att ha inköp, budget, resultat och personalansvar och rapportera direkt till VD.Du är en viktig medlem i VD:s ledningsgrupp.Tjänsten innebär spännande utvecklingsmöjligheter för rätt person i en spännande bransch.Din profil: Vi tror att du har en teknisk eftergymnasial examen helst på högskoleingenjörsnivå med inriktning på maskinteknik.Du besitter goda kunskaper i Officepaketet med betoning på Excel.Tjänster innebär täta nationella och internationella kontakter i leverantörsledet , därav är det ett krav att du talar och skriver utmärkt engelska.Har du dessutom en god nivå i det tyska språket är detta en fördel. Arbetet kommer att innebära en hel del resor utanför placeringsorten Linköping, både inom och utanför landet.B- körkort är därför ett krav. Du är van vid att arbeta i projektform, har du sedan tidigare erfarenhet av en chefs eller ledarroll är detta meriterande, om inte så vill vi att du ser dig själv i rollen inom något år. Som person är du övertygande och kunnig med en förmåga att argumentera och övertyga samtidigt som du skapar förtroende.Det är av vikt att vara strukturerad och analytisk i kombination med en stor portion driv och målfokus.Ansök redan idag!: Tillsättning sker omgående enligt överenskommelse och urval görs löpande.Vänta därför inte med din ansökan utan ansök redan idag!Vi tar endast emot sökande via cv-databasen. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.Väl mött!
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23