OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och göra skillnad för människor och miljön? Älskar du att arbeta med människor och är en ledare som har förmågan att skapa engagemang och vi-känsla så är denna tjänst helt rätt för dig!
Med Swegon som arbetsgivare får du inte bara en god arbetsmiljö, utan även innovation, hållbarhet och personlig utveckling. Bolaget har en kultur som präglas av värderingar; "Customer Empathy, Trust och Commitment", som genomsyrar allting och är utgångspunkten i de beslut som fattas och hur de agerar mot varandra. Känner du att du står och stampar och att utvecklingen stagnerat? Välkommen ombord, Swegon är en öppen organisation med korta beslutsvägar och gott om utvecklingsmöjligheter. Swegons produkter är designade för att skapa ett bra inomhusklimat men det är lika viktigt att ha ett bra arbetsklimat och en god balans mellan karriär och privatliv.
Professionals Nord söker för Swegons räkning en service- och eftermarknadschef. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Swegon. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se
Arbetsuppgifter
I rollen som Service- och eftermarknadschef kommer du att leda servicetekniker och servicekoordinatorer och bygga ett starkt team som levererar i världsklass tillsammans. Du kommer även att ha ett nära samarbeta tillsammans med de andra cheferna på respektive region. Rollen innefattar även en del strategiskt arbete där du kommer att säkerställa att affären och det dagliga arbetet utvecklas i rätt riktning. I rollen förväntas du även att ha ett affärsfokus riktat mot att Swegon ska hitta nya affärsmöjligheter i regionen. Då du kommer att ansvara för ett team om totalt åtta personer både i Norrköping och Örebro förväntas du vara på plats i Örebro 1-2 dagar/v. Du kommer även att planera olika typer av jobb och hantera offerter/fakturor. I rollen kommer du att ha ett nära samarbete med sälj för att tillsammans utveckla affären.
Vi söker dig som:
Är en ledare av rang som har förmågan att skapa engagemang och sammanhållning i gruppen genom goda relationer och tydlig kommunikation, således har du tidigare ledarskapserfarenheter. Du kommer behöva sätta dig in i vissa tekniska frågor för att skapa dig en förståelse för serviceteknikernas dagliga arbete, därav är ett tekniskt intresse ett krav för tjänsten. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav för tjänsten samt B-körkort.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Swegon. Givetvis behöver du identifiera dig med bolagets värdeord då de ska genomsyra det dagliga arbetet. Du har förmågan att skapa relationer och samarbeta tillsammans med andra genom att agerar lyhört och uppmärksamt för andras synpunkter, kompetens och prestationer. Vidare har du förmågan att lyssna och kommunicera på ett konstruktivt sätt. Din förmåga till att leda andra kommer att vara avgörande till om du kommer att lyckas i rollen som Service- och eftermarknadschef därav förväntas du ha förmågan att skapa engagemang hos medarbetarna och deras utveckling för att få dem att växa!
START: Q1
OMFATTNING: Rekrytering
STAD: Norrköping & 1-2 dagar/v i Örebro
URVAL: Sker löpande
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner