OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Är du en problemlösare som tycker om kundkontakt? Är du en person som brinner för kundnöjdhet? Då kanske du är personen som Proffsmagasinet just nu söker till sin service- och reklamationsavdelning!
I rollen på Proffsmagasinet kommer du att arbeta på service- och reklamationsavdelningen där du tar hand om returmottagning, returhantering och returuppföljning.
Dina arbetsuppgifter:
• Inkommande kundärenden via mail, telefon (chatt på sikt).
• Ångrade köp, reklamationer, garanti och serviceärenden.
• Hantering och kontroll av returer och serviceärenden.
• Kontakt externt med partners så som leverantörer, speditörer och externt lager.
• Kontakt internt med övriga avdelningar – främst inköp, lager och ekonomi.
Du har en slutförd gymnasieutbildning och minst 3 års arbetslivserfarenhet av kundkontakt, exempelvis från kundservice eller butik, där du har arbetat med försäljning av produkter, returer och ångrade köp. Vi ser det som ett extra plus om du har arbetat både mot företag och konsument. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och det är meriterande om du har kunskap i norska eller finska språket då Proffsmagasinet arbetar mot både Norge och Finland.
Har du kunskap inom ångerrätt, reklamation och distanshandelslagen väger detta tungt.
Som person är du:
• Initiativtagande.
• Självgående.
• Noggrann.
• Ansvarstagande.
• Serviceminded.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17