OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudsyftet med tjänsten är att reparera och rapportera de produkter som kommer in till vår verkstad samt att vara behjälplig mot kunder och vår personal gällande frågor relaterade till de produkter vi säljer och reparerar.Arbetet består i att utföra problemanalys, felsökning, uppdatering av mjukvara, byte av reservdelar samt sluttest och verifiering av i huvudsak mobiltelefoner.Registrering och uppföljning i vårt rapporterings/ärendehanteringsystem, Emrox, är också en viktig del av arbetet.Vi söker dig som har teknisk gymnasiekompetens och god fallenhet för tekniskt administrativa arbetsuppgifter.Du både kan och vill ta eget ansvar och arbeta självständigt.Vi ser helst att du har något/några års erfarenhet från servicebranschen inom IT/Telecom och att du tidigare har arbetat med samma typ av arbetsuppgifter.Att kunna uttrycka sig väl i tal och skrift, både på engelska och svenska är en förutsättning för att hantera dina arbetsuppgifter.Du är en person som värderar kvalitet i det dagliga arbetet liksom god ordning och struktur. Arbetstid mån-fre mellan kl.10.00 - 19.00.Företaget följer gällande kollektivavtal på arbetsmarknaden.The Phone House är en arbetsplats med goda arbetsförhållanden och med högt i tak.Vi erbjuder ett mycket stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete, där du arbetar självständigt.Företaget präglas av nytänkande och vi värdesätter medarbetare som kan ta egna initiativ.För rätt person är detta ett riktigt roligt och utmanande jobb!Du är en av personerna som bidrar till The Phone House fortsatta framgång Välkommen med din ansökan genom att klicka på länken: http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=60322&DepartmentId=2422&SkipAdvertisement=true