SERVICE OCH SUPPORT SPECIALIST TILL SWEDISH MATCH

Arbetsbeskrivning

Brinner du för teknisk problemlösning och att hjälpa andra? Som Service och Support Specialist på Swedish Match får du en användarnära roll med stor variation. Teamet äger det huvudsakliga ansvaret över incidenthanteringen och har ett brett kontaktnät inom organisationen samt stora möjligheter att påverka och bidra till förbättring. Låter detta intressant för dig? Då vill vi gärna att du hör av dig!

DIN VARDAG
Som service och support specialist kommer du att hjälpa övriga organisationen med deras IT-problem där du kommer vara den första personen som användarna kommer i kontakt med. Du kommer att arbeta med varierade tekniska problem som ställer krav på din flexibilitet, tekniska kunskaper och serviceförmåga. Servicedesken har det övergripande ansvaret för prioritering av ärenden och incidenter, där mer komplexa ärenden skickas vidare uppåt och du själv arbetar med exempelvis kontohantering, hårdvara, ominstallationer, felsökning/programvaruhantering, förbättringsarbete och mer därtill. Servicedesken har ett gott rykte i organisationen och i rollen finns ständigt nya saker att upptäcka och lära för en kompetensmässig utveckling.

Ditt dagliga arbete inkluderar:


• Windows client OS (Win7 & Win10)
• Active Directory
• Exchange
• Smartphones & skärmar
• Case Management System (Service Manager)
• SCSM
• Ärendehantering
• ITIL
• Telefonsupport
• Fältservice

För att passa i rollen tror vi att:


• Du har en bred teknisk bakgrund och några års erfarenhet inom service desk eller IT-support.
• Du drivs av att hjälpa andra såväl som av intresset teknik och problemlösning
• Personliga egenskaper som lyhördhet, hjälpsamhet, nyfikenhet och ordning bidrar till ett användardrivet fokus.
• Meriterande med erfarenhet av: Active Directory, valfritt ärendehanteringssystem samt något remote-verktyg.
• Meriterande med B-körkort

VILL DU VETA MER?
I den här rekryteringen samarbetar vi med Sigma Recruit. Vill du veta mer, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Adam Troedsson på 070-814 05 28, adam.troedsson@sigma.se. Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag. Välkommen med din ansökan!

OM SWEDISH MATCH
Swedish Match är en internationellt framgångsrik koncern med produkter främst inom områdena snus & moist snuff, övriga tobaksprodukter (cigarrer & tuggtobak) och tändprodukter. Swedish Match har varit en viktig del av svensk industri och handel sedan 1900-talets början och på kapitalmarknaden är Swedish Match ett starkt och välpositionerat finansiellt varumärke. Swedish Match är en attraktiv arbetsgivare som månar om sina anställda. På det fina, nyrenoverade huvudkontoret i centrala Stockholm arbetar du i en global miljö med stora möjligheter till utveckling. Du erbjuds balans mellan arbete och fritid, bra förmåner och en arbetsgivare som är ansvarsfull gällande bland annat jämställdhet och en hållbar värld.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Szepesi
+46 702296973
Jenny Holmberg
+46 70 370 76 04
Jenny Holmberg
+46 70 370 76 04
Jenny Nilsson
+46 703018279

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sigma Recruit Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 12 augusti 2019

Besöksadress

Valhallavägen 117 G
None

Postadress

Valhallavägen 117 G
Stockholm, 11531

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

1 line support

1 line support

26 november 2024