Service och supporttekniker (vikariat)

Service och supporttekniker (vikariat)

Arbetsbeskrivning

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem. Vi strävar efter att jobba lite smartare varje dag när vi hjälper kunder med lösningar som förenklar vardagen.

Vi erbjuder dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig till att vara dig själv. Clas Ohlson har hjälpt kunder i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att fortsätta förenkla livet i 100 år till.

Är du redo?

Tycker du om att hjälpa andra och har lätt för att se lösningen på vardagens praktiska små problem? Clas Ohlson söker nu en Service & Supporttekniker inom multimedia till vår kundtjänst på huvudkontoret i Insjön. Som Service & Supporttekniker blir din främsta uppgift att, på expertnivå, ge produktsupport på vårt multimedia sortiment, till våra kunder och medarbetare via telefon och e-post. Du kommer även att arbeta med reparationer och service på våra egna varumärken.

Vem letar vi efter?

För att lyckas i denna roll krävs att du är en serviceinriktad och strukturerad person, som tycker om att hjälpa kunder med deras vardagsproblem och frågor. Vi vill att du som söker har relevant gymnasial utbildning och arbetslivserfarenhet från felsökning/reparation. Då vi även ger support till våra kollegor och kunder i Norge och Finland ser vi gärna att du är finsktalande, samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du ska också ha gedigen erfarenhet av daglig kundkontakt och lätt för att ta kontakt med nya människor.

Då problemlösning hör till vardagen måste du vara mycket flexibel i ditt sätt att tänka och trivas med ett högt tempo. Vi vill även att du är en lagspelare som förstår betydelsen av samarbete och öppen kommunikation. För denna tjänst måste du ha god kunskap i de vanligaste Office programmen.

Tjänsten är ett heltidsvikariat tom 31 dec 2021 med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Insjön

Bli en del av oss!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Markus Busk Salo, chef för Eftermarknad & produktsupport, som du når på 0247-447 27 eller via e-post: markus.busk@clasohlson.se

Rekryteringen startas omgående och sker löpande, varför vi vill att du skickar in din ansökan med CV och personligt brev så snabbt som möjligt, dock senast 29 november 2020.

Mångfald & inkludering

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem, för alla typer av människor. Vi uppskattar, respekterar och värderar varandras skillnader och delar med oss av information och kunskap för att lära av varandra. Mångfald är för oss att vara en dynamisk organisation som uppmuntrar till olika idéer och perspektiv. Vi hoppas att du, med din personlighet och bakgrund, vill vara med på vår resa som ska ta oss framåt i ytterligare 100 år. En resa där vi gör det möjligt för alla att bidra med sin fulla potential i vår dagliga verksamhet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 november 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024