Service Operations Administratör

Service Operations Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Service Operations Administratör till vår kund som är ett globalt läkemedelsföretag. Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag på 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Om tjänsten
I din roll som Service Operations Administratör ingår bland annat att administrera och synkronisera med den övergripande planeringen för serviceorganisationen. Som Service Operations Administratör kommer du även att hantera servicestatistik och data.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Administrera serviceutbildningar och synkronisera med den övergripande serviceorganisationen
- Vara en del av Tylers uppgraderingsteam och hjälpa till med administration och projektkoordinering
- Hjälpa serviceteamet med visumansökningar, reservation av flygbiljetter samt boende
- Hantera servicestatistik och data
- Hantera nya program och verktyg som används vid service
- Hjälpa till med den övergripande administrationen inom serviceavdelningen
- Vid behov hjälpa andra avdelningar med administration(exempelvis administrera nya applikationer samt skapa nya arbetsflöden)

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt. Du har en natur/teknisk utbildningsbakgrund samt har viss erfarenhet av projektledning. Som person är du en lagspelare, social samt villig att samarbeta med resten av gruppen. Vidare är du flexibel, har förmåga att arbeta under press och har lätt för att identifiera och ta egna initiativ för att förenkla administrationsprocesserna. Du är nyfiken och har en vilja att lära dig nya verktyg och processer.

Viktigt för tjänsten är:
- Kunskap inom projektledning
- God datorvana
- Goda kunskaper inom Excel
- Goda kunskaper inom matematik
- God kommunikationsförmåga
- Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
aziza.mehho@adecco.se
OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail!
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Adecco, Uppsala, läkemedelsföretag, Projektledare, Operation

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 10 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024