OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver DIG! Dig som älskar att bygga långsiktiga relationer, ge förstklassig service till våra partners och som dessutom vill vara en viktig del i ett snabbväxande och riktigt roligt mjukvarubolag i Unified Communication världen!
Om jobbet
I takt med att vi expanderar söker vi nu en ny medarbetare till vårt Service Provider team där du kommer jobba du mot våra absolut största partners! Till skillnad från våra traditionella återförsäljare så äger Service Providers avtalet med slutkunden och sköter även faktureringen av dessa själva. Hos oss har du fullt ansvar för dina Service Providers avseende leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få dina Service Providers så glada och självgående som möjligt!
Du hanterar, via telefon och mail, alla ärenden kopplade till dina Service Providers och din roll är rådgivande och supporterande. Ditt dagliga arbete centreras kring att bygga en positiv relation till dina Service Providers och du lägger mycket tid och energi på att verkligen förstå behov och vara till hjälp när det behövs!
Om dig
Vi ser gärna att du har vana av att arbeta inom kundsupport och eller teknisk support, och allra helst ser vi att du har gjort detta inom telekom-, IT- och / eller SaaS-lösningar! Eftersom Service Providers har större volymer av kunder så behöver vi också dig som är van vid projektledning och att driva kunddialogen och samarbeten med större kunder eller partners.
Du känner dig bekväm i tekniska diskussioner om vår plattform och du är alltid nyfiken på att förstå hur allt fungerar. MEN det viktigaste av allt - vi behöver din sociala förmåga och din superpower att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer till våra Service Providers!
Din sociala och kommunikativa förmåga kommer vara mycket viktigt och uppskattad för våra framtida partners och Telavox. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift och extra glada blir vi om du behärskar fler språk än så!
Telavox is the place to be!
Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag! Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter i en enda enkel plattform.
Idag är vi ett snabbväxande och lönsamt företag med över 600 miljoner kronor i omsättning och 280 Telavoxare i sex länder! Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och roligt techbolag, kan vi erbjuda dig; ett generöst total rewards-paket, legendariska kick-offer, en varmhjärtad och inkluderande kultur, kompetensutveckling och en riktigt rolig arbetsplats! 😊
Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0).
Är du intresserad av att bli en del av vår framgångssaga? Ansök nu! Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på hanna.lindkvist@telavox.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson
Henrik Lindau
Jenny Persson
Moniq Tahiraj
Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren
Hanna Lindkvist