OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en serviceinriktad person som drivs av att skapa relationer och identifiera lösningar till kunder? Vill du vara en del av ett härligt team med hög fokus på utveckling? Då har vi möjligheten för dig här.
Vår kund söker en medarbetare som vill bli en del av deras servicemarknadsteam och arbeta med uppföljning av deras befintliga kunder. I rollen kommer du att kontakta kunder gällande eventuella underhåll/ åtgärder och ge förslag på lösningar. Du strävar alltid efter att skapa en dialog med kunder som främjar både relation och försäljning. För dig är det självklart att sätta kundens fokus främst och du har en hög vilja att hitta lösningar. Du ingår i ett mindre team av tre personer och du trivs med att arbeta i både grupp samt självständigt.
Arbetstider mån- fre. 8–17 med flexibilitet. Detta är initialt ett konsultuppdrag med stora möjligheter att bli anställd av vår kund. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.
Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.
Din profil
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll ett par år. Du har tidigare erfarenhet av B2B och gärna rådgivande försäljning. Du är trygg i hela säljprocessen och strävar efter att skapa relation och inge förtroende till kunder. Vi ser gärna att du har god teknisk förståelse och intresse för att lära mer. Du har en hög generell systemkunskap och har du arbetat i SAP är det meriterande. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och det är en fördel med kunskaper i finska.
Som person vill vi att du är nyfiken, driven och social. Du trivs med mycket kundkontakt, att skapa relationer samt har en hög vilja att nå resultat. Det är självklart för dig att anpassa dig efter respektive kund samt ge det lilla extra för att hitta lösningar. Du är prestigelös, vetgirig och arbetar gärna både självständigt och i grupp.
Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson