OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på CANEA i Göteborg utökar nu Customer Success-teamet med en Service Specialist. Tjänsten passar dig som är ny i karriären och vill ha en teknik- och kundnära roll med stort verksamhets- och produktfokus. Du kommer bli specialist på vår produkt CANEA ONE och arbeta med tekniskt krävande frågor i en roll som ligger mellan second och third line support. Du tilldelas också en personlig mentor och erbjuds gott om kompetensutveckling. Låter detta som något för dig ser vi fram emot din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Customer Success-teamet ansvarar för förvaltningen av vår IT-lösning CANEA ONE genom att stötta våra kunder i deras användning av produkten för maximal nytta. I teamet ligger fokus på support, konfigurationer och Service Manager-uppdrag och som Service Specialist kommer du arbeta väldigt varierat med olika frågeställningar från kunder, allt från tekniknära till råd om användning och konfiguration.
Du erbjuds
* Goda möjligheter till kompetensutveckling, när du är ny i din roll får du en gedigen introduktion och utbildning och du kommer löpande erbjudas utbildningar i våra egna sortiment och tilldelas en mentor
* Ett företag med stark kultur som präglas av ödmjukhet, prestigelöshet och hjälpsamhet
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos CANEA.
ARBETSUPPGIFTER
CANEA ONE är ett webbaserat system som hjälper kunderna att bli mer effektiva i sin vardag med dokument-, projekt- och ärendehantering samt processmodellering och strategi med måluppföljning. Du kommer att supportera våra kunder löpande i deras frågeställningar rörande CANEA ONE, det kan gälla allt från användning och konfiguration till tekniska beställningar och frågor rörande systemet och IT-miljön.
På sikt finns det möjlighet att arbeta med beställningsuppdrag och Service Manager till specifika kunder.
Du kommer exempelvis arbeta med:
* Applikationssupport till CANEA ONE-kunder
* Övervakning av driftade miljöer
* Underhålla och skapa innehåll i CANEA:s kund/supportportal
VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant YH- eller högskoleutbildning inom it eller teknik, med moment av webbteknik
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska
Det är meriterande om du har:
* Arbetslivserfarenhet från en liknande tjänst, exempelvis från deltid-, sommarjobb eller LIA-praktik
Du som kommer trivas i den här rollen drivs av att överträffa kundens förväntningar och är teknisk nyfiken. Vi tror nämligen att introduktionen och stöttningen du får i kombination med ditt tekniska intresse kommer göra dig till en expert på CANEA ONE. Du arbetar självklart nära både ditt egna och andra team inom organisationen, men det är också viktigt att du självständigt kan och trivs med att arbeta strukturerat med egna ärenden och uppdrag.
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Göteborg, Packhusgatan 6
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om CANEA Här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231