OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer så att det knakar och vi är väldigt glada att vi hittills lyckats ta hand om våra kunder på allra bästa sätt. Det är vad det handlar om för oss, att skapa stamgäster. Lyssna och lära av våra kunder. Det är så bygger vi den allra bästa E handeln, med inspiration från alla våra vackra destinationer så klart!
Vi söker dig som älskar kundservice. Då vårt främsta mål är att skapa stamgäster och här har du en nyckelroll. Det innebär att;
- Ansvara för chat, telefon och mail samt kommunikation på våra SoMe kanaler
- Ansvara för att bevaka försäljningsorderna och se bevaka att vi alltid levererar fortast möjligt
- Full kontroll på vårt CRM
- Merförsäljning
- Returhantering
- Transportbevakning
- In/utleverans kontroll
- Återköp/returer
- Inköpsadministration
- Supportera destinationer med varor såsom VIP kitt etc.
Du rapporterar till COO men kommer jobba nära hela teamet. Du är vår spindel i nätet. För att trivas hos oss i vår start up fas tror vi att du gillar högt tempo, snabba vändningar, att du är ansvarstagande och utåtriktad. Du älskar att skapa kontakt med andra och är en mästare på att bygga långsiktiga relationer.
Service & kunden i centrum ska alltid i fokus- Vi ska vara världsbäst på service och ständigt utmana oss själva att bli lära oss och bli bättre för varje dag. Vi tror att inredning är ett intresse för dig och att du har bra koll på Home of ESS sortiment redan nu!
Intressant? Delar du våra värderingar - Professionell, Passionerad & Lekfull? Perfekt! Svara på frågorna och sänd in din ansökan.