OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett välkomnande leende, en smakupplevelse, en insikt eller barnbarnets smörpassning. Alla är värdefulla ögonblick. Tusentals människor besöker Löfbergs Arena varje vecka. Det är tusentals ögonblick. Vårt fokus är att göra dom värdefulla.
Om oss
Vi på Löfbergs Arena jobbar med event som förenar människor, event som gör skillnad, inte bara i stunden utan som skapar minnen för livet. Oavsett om det är melodifestivalen, hockeymatcher, konserter eller luncher så är vår personal den viktigaste ingrediensen för att skapa just minnen och mening. Tillsammans arbetar vi för att skapa en arenaupplevelse i världsklass.
Rollen
Som Service Team Manager har du ett övergripande ansvar för att ge alla våra besökare en unik mat- och dryckesupplevelse. Du motiverar, utvecklar och engagerar alla i teamet med målet att hela tiden vara på väg framåt och du ansvarar för att du och ditt team alltid strävar efter att vara bättre än dagen innan. Som Service Team Manager har du ett närvarande ledarskap och jobbar tillsammans med ditt team för att optimera, kvalitetssäkra och utvärdera mot uppsatta mål. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp som tillsammans har ett övergripande ansvar för all service i Löfbergs Arena.
- Du jobbar operativt under våra event
- Du arbetar aktivt med försäljning, flödesanalyser och effektiviserar verksamheten
- Du coachar och utvecklar personalen mot en arenaupplevelse i världsklass
- Du är ansvarar för och lägger stor vikt i personalens utveckling och trivsel
- Du jobbar löpande med att utveckla våra koncept
Du
Rollen som Service Team Manager är omfattande och varierande, det kräver att du som person är flexibel, strukturerad och prestigelös. Du har en stort och genuint intresse för mat, dryck och service. Du har höga ambitioner och vill utvecklas tillsammans med företaget. Du har fokus på våra gäster och sätter stor stolthet i att ge den bästa servicen. Du är en ledare, ser det som självklart att vara närvarande på olika tider och dagar samt har ett helhetsperspektiv i allt du gör. I din ledarstil är du kommunikativ, ger regelbunden feedback och ser nyttan i gott samarbete.
- Du har tidigare erfarenhet från att leda andra i en liknande roll
- Du har relevant utbildning och erfarenhet inom servicebranschen
- Du är målinriktad, samtidigt som du sprider bra energi och skapar trivsel
- Du har förståelse för försäljning, effektivisering och service i förhållande till varandra och är van att jobba med relevanta nyckeltal
- Vi ser gärna att du har erfarenhet från konceptutveckling
- Du har körkort
Tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med sex månaders provanställning.
Skicka din ansökan till ansokan@lofbergsarena.com och märk med ”Service Team Manager”. Alla ansökningar kommer behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
personalansvarig kök Lena Stake