Service Technical Specialist

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Service Technical Specialist till Level 2 Bank CCC(Customer Care Center) Division Service Arbetsuppgifter: *Ingår i Customer Care Center och fungerar som Level 2 support Bank *Bevakar ärenden som Level 1 support registrerar i ärendehanteringssystemet och kontaktar de kunder vars ärenden kräver det *Förutom att hjälpa kund kommer du också att hjälpa de egna serviceteknikerna, servicepartners samt kundens egen helpdesk per telefon *Level 3 sitter i Tyskland om du behöver ta hjälp för att lösa kundens problem *Det rör sig om både hårdvaru- och mjukvaruproblem inom Bank.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wincor Nixdorf AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 oktober 2009
  • Ansök senast: 27 november 2009

Liknande jobb


30 december 2024

IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024