Serviceadministartör sökes till internationell koncern!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en administrativ roll med varierande uppgifter? Gillar kundkontakt och är serviceminded? Sök tjänsten idag!

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bestå utav att koordinera och planera inför uppdrag hos kund. Du administerar teknikernas arbete, Du kommer arbeta i affärssystem och göra fakturaunderlag. Förutom dina administrativa uppgifter ingår även en del lageransvar och beställning av orders.

Om företaget
Företaget erbjuder ett av marknadens bredaste och mest kvalificerade produktsortiment inom stål- och plastbandning, sträckfilm, tape-och märkutrustning.
De utvecklar, tillverkar och marknadsför maskiner och material för en helhetslösning åt sina kunder.
Mer information om företaget kommer vid en eventuell intervju.

Din profil
Skallkrav:
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Teknik intresse

Meriterande:
- Erfarenhet från kundservice/orderhantering eller fakturaunderlag

Som person gllar du ordning och reda. Du är lösningsorienterad och stressar inte upp dig i onödan. Vikitgt att du som person tycker om kundkontakt och är serviceminded mot kunder och medarbetare.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Februari
Arbetstid: mån-tors 08.00-16.45, fre: 8-15, (37,25 h/vecka)
Placering: Stockholm

Utval sker löpande, ansök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 22 december 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024