Serviceadministration i SAP, Stockholm

Serviceadministration i SAP, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en serviceadministratör till Spånga! Har du erfarenhet av orderhantering, administration och SAP? Är du koordinerande, tekniskt lagd och kundorienterad? Sök gärna idag.

Uppdraget startar omgående och varar i cirka 12 månader.

Ansvarsområden
Du har en koordinerande funktion och är den interna kontakten mellan kunder och serviceorganisationen från orderläggning till leverans. Du rapporterar till Technical Service Manager, Nordic.

 Några av dina arbetsuppgifter kommer att vara:


Kundsupport via mail och telefon 
Administration i Office och SAP
Vidarebefordra jobb till serviceingenjörer och underleverantörer
Samarbeta och stötta kollegor
Pris och produktinformation
Order, leverans, bevakning, bekräftelse
Kundhantering, offert, avtal, fakturering
Uppföljning och hantering av restorder
Reklamationer och returer
Ta emot och skicka instrument till kunder/internt 
Förbereda för och delta i möten under fast mötesstruktur
Arbeta enligt arbetsflöden
Utskick av kontrakt och bokningar - skriva nya servicekontrakt och hjälpa till


Arbetstider
Omfattning: Heltid, kl 8:00-16:300 mån-fre
Start omgående och i 1år med chans till förlängning eller övertag till kund
Plats: Spånga
Arbetsgivare: Randstad AB

Kvalifikationer
Kvalifikationer:


Erfarenhet av administration
Erfarenhet av systemet SAP, och Officepaketet
Erfarenhet av något CRM-system
Svenska och engelska - flytande i tal och skrift
Erfarenhet av att ha många kontaktytor - externt och internt
Avklarad gymnasieutbildning


Meriterande:
Erfarenhet av att ha arbetat med laboratorieutrustning/i laboratoriemiljö
Säljerfarenhet


Personlighet:
Du är självgående, koordinerande, kommunikativ och utåtgående. Du är nyfiken, vågar fråga och tar egna initiativ eller tar reda på nödvändig information.  Vidare är du kundorienterad, hjälpsam, analytisk, affärsmässig och en lagspelare.

Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-11-08. Ansökningar och urval ses igenom löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, sök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2021
  • Ansök senast: 8 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024