OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FÖRETAGSPRESENTATION Atlet AB är ett truckföretag med bred internationell verksamhet.Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför elektriska truckar för inomhushantering.Atlets produkter marknadsförs via våra 8 dotterbolag och via ett nät av återförsäljare över hela världen. Vi ligger i frontlinjen när det gäller produktutveckling och våra truckar kännetecknas av modern design, förstklassig ergonomi och senaste teknologi.Vår bransch - logistik - befinner sig i en dynamisk och utmanande utveckling.Omsättningen är 1700 MSEK och vi är ca 1000 anställda i koncernen. Som serviceadministratör kommer du att ha ett omväxlande arbete.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter utgörs av serviceorderhantering och intern backup till distriktens service-tekniker.Du kommer även att arbeta med sammanställning av månadsrapporter, utskick, sjukanmälningar, uppdateringar av serviceordersystemet mm.Tjänsten medför dagliga kontakter med servicetekniker, servicechef och i viss mån att möta kunder i pris- och avtalsfrågor.Denna tjänst innebär även att arbeta med utvecklingen av systemen vi använder tillsammans med andra inom företaget.Du som söker tjänsten har: * Handels- eller ekonomisk gymnasieutbildning, * Har några års erfarenhet från administration, * Är duktig på Officepaketet och gärna systemkunnig, Har du erfarenhet från att arbeta med ordersystem då gärna i Scala är det meriterande För att lyckas i tjänsten behöver du trivas med att arbeta både självständigt och i grupp, vara noggrann, effektiv och positiv.Du har såväl service- som sifferkänsla.Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och välkomnar såväl manliga som kvinnliga sökanden till denna befattning.