OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gilbarco Autotank tillhandahåller betalsystem, mätutrustning, pumpar och övervakningssystem för drivmedelsanläggningar och vi har en rikstäckande serviceorganisation. Vi är en del av den amerikanska Danaher-koncernen. Vi förstärker vårt Shared Service Center och söker nu en Serviceadministratör. Som serviceadministratör är du en viktig kontaktperson för både externa och interna kunder gällande pågående serviceuppdrag, fakturering och avtalsfrågor. Vi söker därför dig som är kundfokuserad och positiv samt har ett eget "driv" att själv söka information för att kunna besvara de frågor som du får från servicetekniker och kunder runtom i landet. Arbetet består till största delen av att kontrollera och avsluta utförda serviceuppdrag i företagets interna system (NOA), granskning och rättning av fakturaunderlag samt fakturering av servicearbeten (inom och utanför avtal). Kontroller och avstämningar görs till stor del i Excel, ett program som du bör ha arbetat i tidigare och tycker är roligt. Du är noggrann och strukturerad i ditt sätt att arbeta och du ser det som självklart att hålla de deadlines som gäller för återkoppling och fakturering. För att lyckas i denna roll bör du ha tidigare erfarenhet från administration i en B2B-miljö och minst två års erfarenhet av att arbeta i något affärssystem, det är en fördel om du tidigare arbetat i IFS. Du har dokumenterat god kunskap i Officepaketet och du är van att navigera i databaser och webbplatser för att söka information. På sikt ska serviceadministratören vid behov även avlasta och täcka upp för servicekoordinatorerna i teamet, som är de som tar emot inkommande uppdrag, allokerar resurser och koordinerar uppdragen. Vi söker därför dig som vill utvecklas långsiktigt i din roll och som också kommer med egna ideer till förbättring inom gruppen. Då vi ingår i en internationell koncern är goda kunskaper i både svenska och engelska ett krav. Placeringsort är Bromma. Vi erbjuder ett stimulerande arbete där du får möjlighet att vara med och stärka vårt Shared Service Center samtidigt som du kan utvecklas i din roll och bredda dina kunskaper på sikt.