Serviceadministratör Rosersberg

Arbetsbeskrivning

Serviceadministratör
Serviceadministratör till välkänt bolag

Skulle du beskriva dig som en utåtriktad person med ett stort intresse för kundrelationer? Känner du dig hemma i egenskaperna serviceminded och lösningsfokuserad? Då har Randstad rätt uppdrag för dig! Vi söker nu, en utåtriktad medarbetare till vår attraktiva kund i Norrort. Låter detta intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Norrort, Rosersberg

Omfattning: Heltid (8 h/dag förlagda mellan tiderna 5.30-18.30). Start omgående och 6 månader framåt. Därefter god chans till förlängning alternativt anställning hos kund.

Arbetsbeskrivning:
Du kommer att välkomnas till centret som har startats upp i Norrort. I rollen som serviceadministratör blir du första linjesupport för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov.

Dina arbetsuppgifter innefatta:

• att vara ansvarig för inkommande samtal och ge support vid behov
• att vara ansvarig för administration, så som daglig statistik, rapportering och uppföljning
• orderhantering och även mottagningskontroll.
• att vara behjälplig vid fakturering samt hantera inkommande beställningar vid behov
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• minst två års erfarenhet från ett serviceyrke
• körkort och tillgång till bil
• en gymnasial- eller eftergymnasial utbildning
• god svenska samt engelska i såväl tal som skrift
Det är meriterande om du har goda färdigheter i Microsoft Dynamics och/eller Victoria 2.

Vi tror att du som kommer hit har en positiv attityd, är lösningsfokuserad med god kommunikativ förmåga. Du är en teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Vidare är du noggrann och strukturerad i ditt arbete och har ett ödmjukt sätt. Företaget du kommer till söker någon som trivs i en föränderlig miljö och i en roll där arbetstempot stundtals är högt. Låter det som ett roligt uppdrag för dig? Välkommen in med din ansökan!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-08-23. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Mimmi Högman, mimmi.hogman@randstad.se [ mailto:mimmi.hogman@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 7 augusti 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024