Serviceadministratör till Åstorp.

Serviceadministratör till Åstorp.

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Gillar du rutiner och att arbeta strukturerat och systematiskt, då har vi tjänsten till dig. Vi söker ytterligare en serviceadministratör som ska ta hand om kundens reklamationer. Konsultuppdraget startar omgående och varar i ca fyra månader.

SÖKORD: reklamationer, kundservice, administration

Om verksamheten
Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd av Dreamwork och arbetar som konsult ute hos vår kund.

Mer om tjänsten
Tjänsten som serviceadministratör är både rutinmässig - men också med många kontakter till både interna och externa kunder, samt kontakten med kundens interna försäljningsavdelning och produktion. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att hantera kundklagomål/reklamationer och servicen till kunderna efter försäljning.

Du kommer bland annat att arbeta med:
- Daglig behandling av reklamationer
- Daglig kontakt och uppföljning med kunder per telefon och mail.
- Uppföljning och koordinering av reklamationer
- Skapa order
- Utveckla och underhålla processer och nyckeltal inom eget ansvarsområde
- Driftrelaterade ad-hoc uppgifter samt back-up för kollegor vid behov

Din profil
För att trivas i rollen behöver du ha:
- en relevant bred kommersiell - och eller produktionsbakgrund, gärna från byggbranschen
- en god IT-förståelse, kunskap om ERP-system (Salesforce och PRMS)
- arbetat inom kundservice eller motsvarande serviceyrke
- god affärsmannaskap och affärsförståelse
- hög kommunikationsförmåga
- erfarenhet av att hantera klagomål/reklamationer
- goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Du kommer ingå i ett härligt erfaret team på 11 personer, där alla hjälps åt och stöttar varandra.


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2023
  • Ansök senast: 23 februari 2023

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024