OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag pga. föräldraledighet på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dematek.
Om företaget:
Dematek är Sveriges mest kompletta leverantör av lyftutrustningar. Som generalagent för Demag Cranes & Components erbjuds marknadens största produktsortiment för lyft och materialhantering. Dematek utvecklar, säljer och installerar produkter och lösningar för att lyfta och hantera stora som små laster. Med mer än 90 mobila servicetekniker placerade över hela landet och branschens största reservdelslager är de också den bästa partnern när det gäller problemlösning. Dematek har idag 140 anställda och omsätter 250 mkr.
Arbetsuppgifter:
Som serviceadministratör ansvarar du för dagliga aktiviteter och ärenden gällande serviceadministration i en bred och central roll. Syftet med rollen är att säkerställa att underlag blir rätt efter utförda arbeten hos kund av serviceteknikerna, vilket säkerställer en korrekt fakturering gentemot kunden. Vidare ansvarar du för färdigställande av faktureringsunderlag samt registrering av serviceorders och serviceavtal. Rollen innebär många kontaktytor med framförallt servicetekniker. Som administratör hos Dematek tillhör du ett team ytterligare fyra serviceadministratörer som du har ett nära samarbete med.
Förekommande arbetsuppgifter:
• Registrering av serviceorders och serviceavtal
• Färdigställa faktureringsunderlag
• Ta emot samtal och skriftliga förfrågningar från kunder
• Kontakt med servicetekniker, säljare, servicechefer och produktspecialister
• Dokumentera och arkivera orderunderlag
• Ta emot och registrera order på lagerförda och icke lagerförda artiklar i affärssystem.
• Administrera orderkännande till kunder
• Attestering av fakturor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet från en serviceinriktad och administrativ roll
• Vana att arbeta med telefon som arbetsverktyg
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat i Jeeves och med fakturahantering.
Att arbeta strukturerat är en grundprincip för dig vilket återspeglas i hur du organiserar och planerar ditt arbete. Vi tror också att du är en kommunikativ person som brinner för att leverera god service både internt och externt och att du har en stark förmåga för det administrativa. Därtill beskrivs du som en positiv och lösningsorienterad person som snarare ser möjligheter än hinder. Utöver detta är du noggrann och har en fingertoppskänsla för detaljer.
Övrig information:
Start: November/December
Plats: Huddinge, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: administratör, service, tekniker, stockholm, söderort, administration, jeeves
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund