Serviceadministratör till familjeföretag i Stockholm

Serviceadministratör till familjeföretag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en Serviceadministratör för ett vikariat på minst ett år. Vår kund utför service och reparation av städmaskiner och är ett av bolagen i en familjekoncern. Du kommer ha en bred roll där du hanterar flera olika uppgifter inom administration, ekonomi och support. Du kommer bland annat att hantera ordrar och fakturering, göra inköp och föra statistik och sammanställning över skickade ordrar. Du kommer även hantera supportärenden via telefon, både internt och externt.

Arbetstiderna är 08:00- 16:30. Detta är ett vikariat på ett år med chans till förlängning.

Några av dina arbetsuppgifter:

- Fakturering
- Registrera order
- Statistik och sammanställning
- Support via telefon
- Lägga beställningar
- Upprätta inventeringslistor samt registervård
- Fraktbokningar
- Sedvanliga kontorsuppgifter





Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Din profil
Vi söker dig som har arbetat med administration, service och fakturering i minst tre år. Erfarenhet av ekonomiadministration och av administrativt arbete inom liknande bransch är meriterande. God systemvana och goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.


Som person är du administrativt duktig, noggrann, strukturerad och tycker om ordning och reda. Vi ser att du har förmågan att hantera relativt stora flöden, är bra på att ta egna initiativ och att du har hög servicekänsla. Du trivs med att arbeta i en mindre organisation med familjär känsla och du är prestigelös som person. Vi ser även att du är kommunikativ, är bra på att prioritera samt har lätt för att samarbeta med andra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Serviceadministratör, Administratör, Fakturering , Orderadministratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2021
  • Ansök senast: 14 februari 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024