Serviceadministratör till företag i centrala Göteborg

Serviceadministratör till företag i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

För omgående start söker OnePartnergroup nu för vår kund i centrala Göteborg en serviceadministratör. Är du serviceinriktad och har en bra känsla för att administrera, organisera och planera ditt arbete? Tveka då inte att söka denna tjänst! 

Din roll
Som serviceadministratör kommer ditt fokus vara att ge service i världsklass till våra kunder samt säkerställa att våra tekniker har bästa möjliga förutsättningar inför sitt bokade servicearbete ute hos kunder.
Rollen är administrativ och bred vilket kräver såväl flexibilitet som prestigelöshet. Du kommer bland annat att hjälpa till med projektplanering på serviceavdelningen och lägga upp nya projekt i företagets datasystem (SAP). Du arbetar tätt med dina kollegor inom serviceteamet och stöttar organisationen administrativt ett med lösningsfokuserat engagemang.

i rollen arbetar du vidare med:
- att skapa rekvisitioner
- fakturering av utförd service
- avrop leverantörsfakturor för Employe Vendor / Externa servicetekniker – ny arbetsuppgift
- att skapa offerter servicearbeten
- fakturering av Reservdelar
- fakturering av Rewamp projekt (försäljning av uppgraderingar/eftermarknadsprojekt)Vidare  arbetar du även med sammanställningar av fakturor samt fakturerar ut till kund.
- projektuppläggning
- kontering och godkännande av Leverantörsfakturor  (AFI modulen i SAP)


Om dig
Vi lägger stor vikt till personligheten i attityd och inställning i den här tillsättningen och att du som person är en flexibel och prestigelös och inte rädd för att hugga in där det behövs. För att trivas och passa in i den här rollen ser vi att du har administrativ erfarenhet. Du är noggrann, strukturerad och gillar att ha ordning och reda med fokus på att ge service i bästa nivå. Vi ser det som väldigt positivt om du har tidigare erfarenhet från enklare ekonomirelaterade arbetsuppgifter.

Vi värdesätter att du kan arbeta självständigt och att du har ett driv av att utveckla och genomföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Att du trivs i en roll där du får fatta egna beslut och vara lösningsorienterad. Eftersom du kommer ha många kontaktytor både internt och externt skall du inte vara rädd att lyfta luren och kunna förmedla viktig information på ett tydligt sätt.


Kvalifikationer:
* Tidigare erfarenhet av administration
* Kunskaper i SAP
* God datavana MS Office (Outlook, Excel, Word)
* God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska i både tal och skrift.

Visst låter det intressant!
Omfattning: Heltid. I denna roll finns det möjlighet till att börja på deltid för att successivt gå upp till heltid.
Arbetstid: Kontrostider,
Anställning: Konsultuppdrag i 6 månader via OnePartnerGroup med möjlighet till förlängning.
Start: Omgående

Ansökan
För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Tania Benitez på tania.benitez@onepartnergroup.se 
Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Väst AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2022
  • Ansök senast: 24 november 2022

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024