Serviceadministratör till Ingersoll Rand

Arbetsbeskrivning

Serviceadministratör
Just nu söker vi en serviceadministratör till Ingersoll Rand! Är du administrativt lagd, arbetat i SAP samt med fakturahantering? Bor du dessutom norr om stan och har körkort med tillgång till bil? Då har vi rätt tjänst för dig! Randstad söker nu, med start enligt överenskommelse, en serviceadministratör till Ingersoll Rand i Arlanda.


Ingersoll Rand består av en mängd olika affärs- och marknadsledande varumärken som betjänar kunder på globala kommersiella, industriella och bostadsmarknader. De är passionerade för att bygga en bättre framtid - en värld av hållbara framsteg och varaktiga resultat.


Uppdragsgivare: Randstad AB


Ort: Stockholm


Omfattning: Heltid 8-16.30, för start enligt överenskommelse till och med maj 2018 (med goda chanser till förlängning).


Arbetsbeskrivning:
Som serviceadministratör hos Ingersoll Rand kommer du att;

• hantera och administrera ordrar i affärssystem, skicka orderbekräftelser till kunder samt följa upp beställningar
• hantera kundreturer och fakturor liksom administration av serviceavtal
• du kommer även att kommunicera med servicetekniker och veckovis rapportera aktiviteter, resultat och resekostnader

Kvalifikationer:
För att vara kvalificerad för tjänsten behöver du ha körkort, tillgång till egen bil och bo norr om Stockholm. Du behöver även ha minst 3 års erfarenhet där du arbetat i liknande bransch och/eller med tekniska maskiner. Dina datakunskaper ska vara goda och du har tidigare arbetat med fakturahantering samt i något av de större affärssystemen SAP, Movex eller Oracle . Flytande svenska och engelska i tal och skrift är krav.


I denna tjänst kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person gillar du kundkontakt likväl som att samarbeta med dina kollegor. Strävar du också efter att alltid ge din bästa service, är noggrann och har en god kommunikativ förmåga tror vi att du kommer trivas bra här.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.


Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.


Sista ansökningsdag: 31 augusti 2017, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Alexandra Widström | alexandra.widstrom@randstad.se [ mailto:alexandra.widstrom@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 7 augusti 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


27 december 2024