OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
<i>Är du en serviceinriktad och framåt person som tycker om att ta stort ansvar och göra det lilla extra? Då kan rollen som Serviceadministratör hos Logisnext Sweden AB vara något för dig. Välkommen med din ansökan</i>!
Om uppdraget
Som Serviceadministratör på Logisnext Sweden AB har du en mycket viktig och varierande roll. Tillsammans med två kollegor supportar du servicetekniker i hela Sverige via telefon och mejl med allt ifrån underlag, underhåll av data/information och fakturafrågor. Du har mycket kontakt med både kunder och kollegor och ger dem den bästa servicen.
Exempel på arbetsuppgifter:
<i>• Kontroll och stansning av serviceordrar
• Supportfunktion för servicetekniker
• Inläggning och uppdatering av avtal
• Support till kunder vid fakturafrågor och avtal
• Presentation av underlag för säljare</i>.
Du kommer att tillhöra ett team med två kollegor. Du sitter i eget kontor men har daglig kontakt/möten med dina två kollegor. Tjänsten är på heltid, dagtid, måndag-fredag med placering i Mölnlycke.
Start på uppdraget är omgående, sex månaders varaktighet med mycket goda chanser till övertag.
Om bolaget
Logisnext Sweden är en del av den globala Mitsubishi Logisnext-koncernen och erbjuder den svenska marknaden egentillverkade lagertruckar och motviktstruckar, truckservice på alla märken, uthyrning och finansiering, begagnade truckar samt ett stort utbud av utbildningar och tjänster genom rikstäckande sälj-, eftermarknad- och utbildningsorganisation.
Du blir en del av ett team som utvecklar, tillverkar och supporterar avancerad utrustning för materialhantering. Från kontoret i Mölnlycke, strax utanför Göteborg, representeras Sverige – och inom bolaget Logisnext finns andra europeiska dotterbolag i Nederländerna, Norge, Spanien, Frankrike, Belgien, Tyskland, Danmark, Finland och Storbritannien. Tillsammans har Logisnext Sweden AB mer än 70 års industriell erfarenhet och djupa kunskaper om materialhanteringsbranschen.
Om oss
Du kommer att vara anställd hos oss på Speed, ett bolag inom Speed Group, men arbetar på uppdrag hos vår kund. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag samt delta i olika konsultaktiviteter. I den här rollen har du månadslön.
Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig fråga för oss på Speed Group. Vi är en alkohol- och drogfri arbetsplats och drogtest kan komma att ske inför och under anställning.
Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed!
Din profil
För att lyckas i rollen som Serviceadministratör har du erfarenhet av en liknande roll och känner dig bekväm med att arbeta i ett affärssystem. Du behärskar Office-paketet väl och är trygg med att jobba i olika digitala system. Du har goda kunskaper i tal och skrift när det kommer till engelska språket. Det är meriterande med grundläggande kunskaper inom ekonomi.
Du är en person med administrativ fallenhet som trivs med att ta ansvar. Du brinner för att leverera god service till din omgivning och du är duktig på att kommunicera och värdesätter ett gott samarbete med dina kollegor. Du kan hålla en hög nivå av professionalitet och service även vid stressade tillfällen.
Ansökan
Ansökan sker på <a href="https://www.speedgroup.se" target="_blank">speedgroup.se</a>, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Klara Kroksjö på <a href= mailto:klara.kroksjo@speedgroup.se>klara.kroksjo@speedgroup.se</a>.
<i>Urval sker löpande, så missa inte chansen – ansök redan idag</i>!
___
Sökord: administratör, administration, support, supportavdelning, kundsupport