OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad administratör som är noggrann och samtidigt har ett eget driv att arbeta framåt? Är du redo att anta utmaningen att representera ett av de största varumärkena i världen?
Toyota Material Handling söker nu en serviceadministratör till sitt härliga team, där du får arbeta tillsammans med glada och engagerade kollegor. Trivs du att arbeta i en rörlig och föränderlig organisation, där du även kan komma med idéer till förbättring? Då kommer du hamna rätt!
Toyota Material Handling satsar på att utveckla verksamheten till världsklass!
Arbetsbeskrivning
Som serviceadministratör ansvarar du för administrationen gällande serviceavtal för bolagets kunder och arbetar i en kommunikativ roll med många kontaktytor både inom och utanför organisationen. I rollen kommer du även arbeta med fakturering av serviceorder och vara kontaktperson mot kunder såväl som mot resterande organisationen gällande avtals- och fakturafrågor.
Arbetsuppgifter:
• Kontrollera och komplettera inkommande serviceavtal
• Administrera avtal i våra system
• Registerna och justera kundinformation och avtalsändringar
• Ansvara för fakturering av serviceorder, försäkringsärenden och serviceavtal
• Hantera och följa upp fakturor
• Vara behjälplig med kund- och fakturafrågor, både internt och externt
• Supportera organisationen i diverse administrativa arbetsuppgifter
Vem är du?
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, där du även har erfarenhet av fakturering. För att lyckas i rollen är det av vikt att du har en grundläggande förståelse av debet och kredit.
Du är en ordningsam och noggrann person som har en god administrativ förmåga. I rollen har du kontakt med kunder såväl med kollegor intern vilket kräver att du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla. Du drivs av service och är mån om att tillhöra ett bra team.
Du erbjuds
En administrativ och kommunikativ tjänst där du får arbeta i en positiv och trevlig miljö, där bolaget satsar på att utveckla verksamheten framåt. Kontoret är beläget i trevliga lokaler i Solna Gate – med tillgängligt gym, gruppträning och simbassäng i samma byggnad. Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning.
Tjänsten är tänkt att starta så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid.
I denna rekrytering samarbetar Toyota Material Handling med Jurek. Är du intresserad av senna spännande utmaning så är du välkommen att söka genom att skicka in ett CV.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se
Om verksamheten
Toyota Material Handling Sweden är Sveriges ledande leverantör av truckar och därtill kopplade tjänster som truckservice, reservdelsförsörjning, uthyrning, finansiering och förarutbildning. Våra lösningar för en säkrare och effektivare materialhantering kompletteras med autotruckar, Toyota I Site fleet management samt analys och rådgivning. Vi marknadsför ett heltäckande sortiment av truckar, där BT och Toyota kompletteras med Kalmar. Företaget utför också service på marknadens samtliga märken. Antalet medarbetare är cirka 450, varav drygt 250 ingår i den rikstäckande serviceorganisationen. I vår strävan efter överlägsen kvalitet genomsyrar The Toyota Way vår företagskultur, våra ideal och vårt sätt att arbeta. Vårt svenska huvudkontor ligger i Solna.
Sökord: administratör, koordinator, service, support, organisatör, samordnare, orderservice, service minded, costumer administration, administrative support, kundmottagare, service specialist, teknisk administrator, fakturering
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52