OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som administratör i vår Serviceorganisation arbetar du i nära samarbete med dina kollegor på verkstaden och Zeppelins övriga avdelningar med olika typer av administrativa uppgifter.
Ett urval av huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Kontera leverantörsfakturor och lägga upp arbetsorder.
- Registrera serviceavtal i olika system.
- Stötta och samarbeta med olika delar av organisationen gällande administrativa frågor.
- Stötta kollegor i tidsredovisning och andra administrativa uppgifter.
- Gå igenom tidsredovisningar och ta fram underlag till löneavdelningen.
- Beställa kontorsmaterial.
Tjänsten är placerad på vår Serviceverkstad i Upplands Väsby. Du ingår i ett team om tre personer och i rollen rapporterar du till Shared Service Manager. Kollegorna beskriver tjänsten som omväxlande där man ingår i ett gott gäng där man får frihet under ansvar. Arbetstiderna är 7-16.
Din bakgrund
Vi söker dig som har:
- Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning ekonomi eller likvärdigt.
- Minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete.
- Vana att arbeta i något affärssystem.
- Kunskap i Officepaketet.
- Gillar att jobba med siffror och arbeta strukturerat men även flexibelt.
- Svenska och engelska i tal och skrift.
Din profil:
Som person är du strukturerad, ansvarstagande och detaljmedveten. Du trivs med att kommunicera och samarbeta med andra personer och du är serviceinriktad och prestigelös. Problem och utmaningar tar du dig an på ett lösningsfokuserat sätt. Sist men inte minst söker vi en positiv teamplayer som blir en del av ett välfungerande och härligt team! Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper. Är du intresserad? Skicka din ansökan så snart som möjligt. Urval och tillsättning kommer ske löpande.
Frågor?Ring Jonna Valli på telefon 070-2171832
Intresserad? Skicka din ansökan senast den 2020-04-26