Serviceälskande receptionist på deltid sökes!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig med stort driv och engagemang för service och event till ett innovativt och nytänkande företag! Kanske vill du kombinera arbetet med studier eller en annan tjänst? Strålande, fortsätt läsa!

Arbetsuppgifter:
Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen och hantera de administrativa uppgifter som kan komma att uppstå i en reception. Allt från faktura hantering och ha koll på in och utleveranser till mötesbokningar, posthantering, se till att all kontorsmaterial finns på plats och bemöta kunder både på plats och över telefon. Du kommer även att bistå med planering av event och hjälpa till vid olika projekt.

Som receptionist är du en viktig ambassadör i att agera kulturbärare och bidra till ett positivt klimat på kontoret såväl mot dina kollegor som mot våra besökare. Rollen bjuder på en bra variation där du kommer att arbeta med olika kontaktytor. Förutom ett ansvar för att allt flyter så smidigt som möjligt på kontoret, kommer det att ligga stor vikt på kontorets events och intern service. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:

- Kontorsadministration
- Hantering av t.ex. post, kontorsmaterial, frukostservering, bidra till kontorets allmänna trivsel och att kontoret alltid visas från sin bästa sida. Du är kontaktperson för alla driftsfrågor, både internt men även mot leverantörer.
- Löpande kontorsinfo
- Ansvar för utskick av allmän information till kontoren. Lika så ansvarar du för att se till att uppgifter på vårt lokala intranät är uppdaterad.
- Reception

- Att vara spindeln i nätet och att med glädje ge våra besökare ett proffsigt bemötande, svara i telefon, bistå kollegor med administration kring bokning av konferenser, representationsluncher, introduktion och support för nya kollegor.
- Kontorsaktiviteter



Ansvarar för att tillsammans med lokal projektledare se till att genomföra kontorsaktiviteter internt och externt. Vi tycker att det är viktigt att ha #funatwork!

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för service och trivs i en central arbetsroll. Du är van vid att att ha många bollar i luften samtidigt och vet alltid vad som behöver prioriteras. Vi tror att du är utåtriktad och en peopleperson med stort engagemang i det du gör. Du är dessutom noggrann, flexibel och effektiv i ditt arbetssätt.

Utöver ovanstående önskemål ser vi också gärna att du har tidigare erfarenhet från eventbranschen. Servicekänslan tror vi såklart också du har med dig sen tidigare.

Om tjänsten:
Placering: Centrala Stockholm
Omfattning: Tjänsten är på timmar och kan variera i omfattning från vecka till vecka

Tveka inte, sök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 januari 2023
  • Ansök senast: 27 januari 2023

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024