OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kunds trevliga kontor beläget i centrala Göteborg söker vi nu dig som vill axla rollen som serviceansvarig. I denna roll kommer du att vara övergripande ansvarig för receptionen, ta emot besökare och säkerställa en trivsam och funktionell miljö i de övriga lokalerna på kontoret. Du kommer att hantera felanmälan, lokalfrågor, kontorslogistik samt vara behjälplig vid administrativa arbetsuppgifter.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig minst 2 månader framåt. Därefter finns det viss möjlighet till arbete under sommaren. Uppdragets omfattning är på 100% och startar omgående.
Vem söker vi till denna roll?
Har du tidigare erfarenhet av en roll i reception eller erfarenhet av administrativt arbete är detta meriterande. Det viktigaste är att du har en strålande känsla för service och trivs i mötet med andra människor. Du har en god prioriteringsförmåga och är en person som ser lösningar istället för problem.
Som person tror vi att du är prestigelös, social, noggrann och gillar att arbeta administrativt. Du ser vad som behövs göras för stunden och har inget emot att hjälpa dina kollegor där det behövs.
Du erbjuds
Ett trevligt arbete som serviceansvarig hos vår kund i centrala Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag om 2 månader med viss möjlighet till arbete under sommaren därefter. För frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se
Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52