OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget: SIBA AB är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag inom hemelektronik. Koncernen driver idag 58 hemelektronikvaruhus i Sverige, Norge och Danmark och har avdelningar för företagsförsäljning i Stockholm, Göteborg och Köpenhamn. Koncernen arbetar med två varumärken, SIBA och ComputerCity. Sedan 1998 bedriver SIBA också e-handel på www.siba.se. Koncernen har ca 1250 medarbetare och omsätter ca 4 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Om tjänsten: Vi söker en serviceansvarig till SIBA Backaplan i Göteborg. Tjänsten är ett vikariat på heltid under ca 1 år med möjlighet till förlängning. Som serviceansvarig har du det övergripande ansvaret för varuhusets kundmottagning som består av 5 personer. Arbetet innebär att bistå med en professionell service till våra kunder, framför allt i butiken men även per telefon. Förutom att ta hand om byten av produkter, retur- och servicehantering kommer du även att utföra installationer och enklare reparationer. I din roll ingår även försäljning av tillbehör och kontakt med serviceverkstäder och leverantörer. Vidare ansvarar du för att följa upp serviceärenden. Kvalifikationer: Vi söker dig som är tekniskt kunnig och en stor problemlösare. Som person kräver arbetet att du är utåtriktad, ansvarsfull och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Tidigare erfarenhet av att leda andra är en fördel, men rätt inställning och egenskaper är viktigare. Du är positiv, ordningsam och serviceinriktad samt har goda datakunskaper. Intresserad av att jobba på SIBA? Registrera då din ansökan på vår hemsida www.siba.se, välj "Jobba på SIBA", klicka på "Lediga tjänster". Glöm ej att bifoga ett personligt brev och meritförteckning. Sista ansökningsdag är 31 december.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marina Davarinou
Mohammad Mayzouni
031-3002090
Robin Edlund
Mattias Lidbom