Serviceassistent sökes till myndighet

Serviceassistent sökes till myndighet

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad med erfarenhet utav ett serviceyrke?
Vill du ha ett spännande arbete på en meriterande arbetsplats?
Här kommer du arbeta både fysiskt och administrativt inom kontorsservice.
Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan

Om uppdraget

På detta uppdrag arbetar du för en statlig förvaltningsmyndighet under regeringen.
Här arbetar du med intern kontorsservice och ärendehantering samt som du ska vara allmänt behjälplig med flytt och lagerförhållning. Uppdraget är beläget i Stockholm med omgående tillträde. Kontraktet är på 6 månader som visstidsanställd med chans till förlängning. Arbetstiderna är från 08:00 till 16:30, måndag-fredag.
Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm.
För kännedom genomförs en säkerhetsprövning och registerkontroll under rekryteringsprocessen

Dina arbetsuppgifter

Arbeta med ärendehantering därav handläggning av beställningar och felanmälningar. Gäller att åtgärda och avsluta ärenden samt som man omfördelar, kategoriserar och skapar egna ärenden.

Vara behjälplig i lokal och inredningsärenden t.ex. omflyttningar, inventeringar och möbleringar.
Utföra kontorsservice så som ledsagning av extern servicepersonal, hålla koll på på kontorsutrustning och kontorsmaterial samt hantera post, paket, bud och distribution.

Användarsupport i mötes- och tjänsterum med daglig tillsyn, stöd med mötesteknik och felsökning och utbyten av datorskärmar och dockningsstationer.

Uppdraget innehåller även lagerhållning därmed beställning, mottagning, leveranskvittering, uppställning i förråd av gods.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning

- Svenska, flytande i såväl tal som skrift

- Arbetslivserfarenhet inom service
Kundtjänst, reception, kundmottagning, servicedesk, butik m.m.)

- MS Office, goda kunskaper

- B-körkort och van att köra stadstrafikskörning

- Meriterande

- Kunskap eller erfarenhet utav tekniskt mötesstöd
Skype/Teams, koppla projektor till skärm, hantera kablar)

- Kunskap eller erfarenhet med IT-utrustning
Dator, projektorer, skärmar, kablar, möss och tangentbord etc.)

- Arbetslivserfarenhet inom ärendehanteringssystem

- Truckkort

För att lyckas i rollen ser vi att du är

- Serviceinriktad, engagerad, ha en positiv attityd och inställning

- Både god samarbets-förmåga och självgående Kommunikativ, kunna förmedla Information

- Gott omdöme samt förmåga att prioritera

- Vilja att bidra både i vardag och i utveckling

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-8849600

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2023
  • Ansök senast: 2 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024