OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bilia satsar på tillväxt och behöver fler engagerade medarbetare. Till vår registervårdsavdelning söker vi nu en ny medarbetare med inriktning serviceavtal. Bilias vision är att bli branschens bästa servicebolag och vi vill att du är med på den resan. Vi erbjuder dig en spännande och social arbetsmiljö samt goda utvecklingsmöjligheter!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som Serviceavtalsadministratör arbetar du med att administrera serviceavtal. Du ger stöd och support till våra kunder både externt och internt. I arbetet ingår försäljning, administration, och uppföljning av serviceavtal.
Kompetenskrav
Vi vill att du har kvalificerad erfarenhet av administration och kundservice samt goda kunskaper i Officepaketet och förmåga att använda företagets datorprogram. Det är en stor fördel om du har kunskap i våra DMS-system; TACDIS eller Kobra. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Som person är du noggrann, uppmärksam och har en analytisk förmåga. Du är en god administratör och van vid att prioritera och hantera ett växlande arbetstempo. Du har en god känsla för service. Du trivs med att arbeta självständigt men har också en god samarbetsförmåga. Att hålla en hög kvalitet är viktigt för dig. För dig som vill söka tjänsten är det självklart att du delar vår målsättning att bli branschens bästa servicebolag samt är beredd att satsa hela vägen och lite till.
Anställningsform, omfattning, placeringsort
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid fram till april 2022. Placering i Malmö, Jägersro. Tillträdesdatum snarast. Urvalsarbetet sker löpande och därför vill vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Conny Eriksson
010-497 60 01
-
Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring
Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10