OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av en modern Kundservice i en föränderlig bransch? Bilbranschen utvecklas snabbt och digitalisering sker både av bilen som fordon och i kommunikation med kunder. Här finns det höga ambitioner och vi letar nu efter dig som vill vara med på denna utvecklingsresa. Känns detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan!
OM FÖRETAGET
Volvo Car Kista är ett av världens ledande företagen inom bilindustrin. De ligger i framkant när det kommer till grön omställning och innovation inom branschen. Stort fokus ligger på att erbjuda kunderna den bästa upplevelsen i samband med köp av bil eller utförande av verkstadstjänst. Företaget har sitt ljusa och fräscha kontor placerat i Kista, Sollentuna.
Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervjun.
OM TJÄNSTEN
Nu söker Workz en Serviceavtalsadministratör till Volvo Car Kista. Idag består kundserviceteamet av två härliga och kompetenta medarbetare, som tillsammans arbetar tätt och ansvarar gemensamt för att leverera en kundservice i världsklass!
Som serviceavtalsadministratör kommer du vara en viktig del av företaget, där du hjälper både privata- och företagskunder med serviceavtal via telefon och mail. Dina arbetsuppgifter kommer innebära support till våra kunder, både internt och externt. Du kommer att arbeta med uppföljning, förlängningar och justeringar av serviceavtal.
I arbetet kommer du även samarbeta och har daglig kontakt,med andra delar av Volvos verksamhet som berör avtalsfrågor.
VEM ÄR DU?
Du är en glädjespridare med en positiv inställning som besitter en god kommunikativ förmåga, både digitalt som muntligt och sätter stor vikt i att agera professionellt i ditt bemötande. Då rollen innebär mycket samarbete, både internt som externt är du en lagspelare som ser värdet i att samarbeta. Du är trygg i din roll, lyhörd och anpassar din service utefter kundernas behov. Vidare är du pålitlig, självgående och ansvarstagande samt trivs i en fartfylld och dynamisk miljö, där du har enkelt för att fokusera och hantera press på ett effektivt sätt.
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av servicebokning, serviceavtal och/eller innehar fordonsteknisk kunskap.
VI SÖKER DIG SOM
• Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
• Har en god dator- och systemvana
• Har erfarenhet från ett servicerelaterat yrke
•
•
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
Placering: Kista, Stockholm (möjlighet till hybridarbete)
Arbetstider: Måndag – fredag, inom tidsramarna för 07.00-18.00
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic