OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyfiken på framtiden och vill göra skillnad? Vill du arbeta tillsammans med engagerande och kompetenta kollegor och ha stora möjligheter att själv påverka vad du vill arbeta med och hur du kan utvecklas?
Om oss
RISE är en kraftsamling för den hållbara omställning näringslivet, samhället och världen behöver.
Som hela Sveriges forskningsinstitut jobbar vi med lösningarna och förutsättningarna som gör skillnad här och nu. Och med de kunskapsområden och tekniker som kan vara avgörande imorgon.
Mixen av roller, perspektiv och kompetenser ger oss och andra bättre förutsättningar i en komplex värld. Det gör också RISE till en utmanande och omväxlande arbetsplats, med möjlighet att göra det mesta. Oavsett vilket område du vill arbeta med, vilken yrkesroll du har eller vart i livet du befinner dig.
Om rollen
I rollen som Servicecenter administratör kommer du att vara en nyckelperson med huvudsaklig uppgift att ta emot besökare, ta emot samtal från hela koncernen samt hantera digitala receptionstjänster i samverkan med IT. Du kommer även arbeta administrativt som stödperson åt olika avdelningar. Du kommer vara en kulturbärare för kollegorna och verkligen har möjlighet att bidra i kulturskapandet bland kollegor.
Du kommer ingå i en assistentsgrupp och ha ett nära samarbete med assistenter och administratörer.
Placeringsort för tjänsten är på RISE huvudkontor i Göteborg och du kommer vara med att flytta in i nya fräscha lokaler i Johanneberg.
Vem är du?
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som har ett eget driv och initiativförmåga, men tycker om att samverka med andra. Du har svart bälte i kundservice och hanterar allt på ett professionellt sätt.
Du är flexibel och serviceinriktad, kommunikativ och tycker om att hantera flera saker på en gång. Ingen fråga eller uppgift är för liten och du anser att problem är till för att lösas.
Vidare har du gymnasieutbildning och mycket god kunskap inom Microsoft Office paketet. Du har goda kunskaper i språk, primärt svenska och engelska.
Är vi rätt för varandra?
Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Hos oss möts passionerade problemlösare för att lösa några av världens viktigaste, och kanske roligaste, problem. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande samhällsutmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad på riktigt.
Välkommen med din ansökan!
Välkommen med din ansökan senast den 2022-10-09. För mer information om tjänsten, vänligen kontakta enhetschef Pia Björtén, telefon 073-038 99 62.
Våra fackliga företrädare är Lazaros Tsantaridis, SACO, 010 516 62 21 respektive Bertil Svensson, Unionen, 010-516 53 56.
Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligen.