OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Servicecenterchef till ett av våra kundföretag i centrala Stockholm, Tjänsten är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Kontorsfixarna men arbetar ute hos vår kund. Arbetsuppgifter Du kommer att leda det dagliga arbetet på Servicecentret som ansvarar för konferenslokaler, servicetjänster för de anställda, inköp samt felanmälan och lokalfrågor. I arbetsuppgifterna ingår planering och uppföljning av arbetet samt att driva förändrings och förbättringsprojekt. Du kommer att själv att delta aktivt i den dagliga verksamheten då ca 50% av tjänsten kommer att vara operativ. I rollen ingår personalansvar för gruppen som består av 5 personer samt ekonomiskt ansvar för Servicecenter. Kvalifikationer och egenskaper För att lyckas i denna tjänst behöver du ha dokumenterad erfarenhet av att leda personal samt vara duktig på att delegera. Vi ser gärna att du kommer från en chefsbefattning där det ställs höga krav på tydlighet och service. Du ska på ett enkelt och naturligt sätt kunna kommunicera med övrig på personal på arbetsplatsen. Du ska ha en hög servicegrad i allt du gör och vara duktig på att utveckla goda relationer till kunder och leverantörer. Som person är du lösningsfokuserad och trygg i dig själv. Du har en naturlig pondus och ser till att driva processer framåt. Grundläggande kunskaper inom ekonomi krävs för denna tjänst samt vana vid att koordinera projekt. Du har goda kunskaper i MS Office samt uttrycker dig väl i tal och skrift.