OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära. Här bor du trivsamt och du har möjlighet att
fylla din fritid med upplevelser. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en organisation som du längtar till och växer i.
Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår
personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter.
Servicecenter är en ny enhet inom Region Jämtland Härjedalen som vänder sig till regionens medarbetare och syftar till att
underlätta deras arbete. Enheten är en nyckelavdelning för att kunna ge våra medarbetare service och support i toppklass
och har hög intern prioritet. Enheten kommer till en början att arbeta med support vid ärenden rörande fastighetsdrift, konferensservice och nyanställningar. I en framtid kan uppdraget komma att utökas med även sjukresor, tjänsteresor mm.
Till denna enhet söker vi nu den första medarbetaren.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som brinner för kundservice och som älskar att lösa problem. Tillsammans med chefen för Servicecenter,
verksamhetsutvecklare, IT-koordinator och projektgrupp är du med från start. Det innebär att du har stora möjligheter att
påverka enhetens uppbyggnad och arbetssätt.
Du ansvarar för att besvara kundernas frågor med en hög servicenivå i ett högt tempo via olika kontaktvägar så som telefon, e-post eller direkt över disk. Göra felanmälningar, hänvisa eller lämna och ta emot utrustning av medarbetare som börjar eller avslutar sin anställning.
Enheten kommer främst att arbeta i Landlord III, ett system för fastighetsförvaltning och facility management.
Förstklassig service är A och O för denna nya enhet.
KVALIFIKATIONER
Gymnasiekompetens med administrativ inriktning är meriterande. God datorkunskap i Office-paketet men även övergripande systemförståelse då arbetet har koppling till flera system.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska samt god förmåga att hantera dessa språk i tal och skrift.
Kompetens kring service och bemötande krävs.
För att trivas med arbetsuppgifterna behöver du ha uppmärksamt och tillmötesgående förhållningssätt. Det behövs ett
genuint intresse och en vilja att hjälpa och vägleda människor. Att ge service och att alltid sätta kunden i centrum är naturligt för dig.
Du känner till och följer gällande lagar, riktlinjer och rutiner samt har förståelse för offentlighets- och sekretessregler. Din goda samarbetsförmåga gör det lätt att samarbeta med olika typer av människor. Du behöver kunna trivas i en organisation där förändringar och utveckling tillhör vardagen.
Din framtoning är tydlig kombinerad med problemlösande förmåga samt en positiv attityd. Du är flexibel, har tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation.
Som person tycker du att förstklassig kundservice är A och O. Vi arbetar i team och ser det som viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig
Periodvis ska du kunna arbeta i ett högt tempo. Arbetet förutsätter att du älskar problemlösning och kan hålla många bollar i luften. Bakgrund i callcenter, kundtjänst eller liknande verksamhet är meriterande.
Kunskap om och arbete med LEAN är ett extra plus.
ÖVRIGT
Vi har gjort val av rekryteringstjänster så vi avsäger oss vänligt men bestämt ytterligare erbjudanden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Anna-Karin Nilsson
0687-166 52
Chef för Centrala elevhälsan Bergs kommun Ulla H Gustavsson
0687-161 00
Enhetschef Mia Ajax
063-153507
Enhetschef Pernilla Johansson
063-155444
Medicinskt ledningsansvarig läkare Anna-Karin Roos
063-153000 (sökn via vx)
Enhetschef Åsa Torbjörnsson
063-14 20 27 alt 072-5662360
Personalkonsult Karin Engnér
063-154442
Personalkonsult Jonas Holmgren
063-147628
Personalkonsult Ingrid Larsson
063-147594, 076-5258387
Personalkonsult Siv Wahlström
063-147651