OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FÖRETAGET.
Om företaget:
Företaget är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder runt om i världen. Tjänsten är placerad i Malmö där du kommer bli del av ett ambitiöst och drivet team.
Arbetsuppgifter:
Som Servicecenter-medarbetare ingår du i ett team som tillsammans tillhandahåller deras kunder och vår logistikpartner bästa tänkbara service. I ett högt tempo och med en hög servicenivå agerar du och övriga i teamet en central roll för frågor rörande Parcel International. Utöver externa kunder är du även behjälplig internt, där du delar med dig av din expertis för produkten. Du blir en viktig del av ett internationellt team som har mycket på gång och som alltid strävar efter att ge bästa möjliga service såväl internt som externt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen
• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker motiveras av att ge förstklassig service, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du föredrar ett arbete med högt tempo och tidspressade situationer påverkar inte kvaliteten i ditt arbete. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, en öppen inställning till andra människor samt uppskattar och ser ett värde i att samarbeta. Slutligen ser du möjligheter i förändringar, räds inte av utmaningar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: service, administration, administratör, heltid, omgående, Malmö, logistik, logistikbransch, kundtjänst, kundsupport, tull, export, import
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund