OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Servicecenter på Mälarsjukhuset i Eskilstuna
Välkommen att utveckla och utvecklas hos en av Sörmlands största arbetsgivare. Tillsammans skapar vi Sveriges friskaste län 2025.
Arbetsplats
FM-enheten är landstingets Facility Management funktion med uppdraget att erbjuda landstingets verksamheter värdehöjande servicetjänster och säkerställa landstingets tillgång till lokaler samt utveckling av vårt fastighetsbestånd så att det är ändamålsenligt för landstingets verksamheter.
FM-enheten söker nu en erfaren medarbetare till Servicecenter på Mälarsjukhuset i Eskilstuna.
Servicecenter är entréns mittpunkt där vi hjälper, svarar på frågor och hänvisar patienter, besökare och medarbetare rätt.
Servicecenter är Landstingets ansikte utåt och präglas av ett starkt kundfokus och ett flexibelt arbetssätt.
Som medarbetare i Servicecenter ingår du i teamet Kundtjänst och Servicecenter som finns på tre orter i länet. Totalt i teamet Kundtjänst och Servicecenter ingår 10 medarbetare, varav två finns på Mälarsjukhuset.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Att möta varje unik kund med ett brinnande engagemang och se till att de får ett professionellt och serviceinriktat bemötande.
Att se till att entréerna är välkomnande för våra kunder.
Att fånga upp och ta till vara kundbehovet i entréerna.
Att ta emot och registrera klagomål, synpunkter och frågor och vidarebefordra till rätt instans.
Att vara delaktig i Servicecenters utveckling gällande servicekoncept, arbetssätt, systemstöd och nya tjänster.
Tjänsten innbär också att vid behov arbeta i FM-enhetens Kundtjänst. I FM-enhetens Kundtjänst tar vi emot felanmälningar, beställningar och bokningar av servicetjänster inom Landstinget via telefon och webb.
Din kompetens
Treårig gymnasieutbildning eller motsvarande
Minst två års erfarenhet av arbete i reception eller liknande.
God datorvana i Word och Excel.
Mycket goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skriv.
Som person är du drivande, lyhörd och tålmodig. Du älskar att vara problemlösaren och har förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt. Du trivs med att vara delaktig i gruppens förbättringsarbete och sätter alltid kunden först.
Det är meriterande:
Att du varit delaktig i utvecklingsprojekt i kundtjänst eller servicefunktioner.
Erfarenhet av arbete i kundtjänst eller annan service i telefon.
Andra språk meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställningsform och sysselsättningsgrad
Anställningen är på heltid och arbetstiden är förlagt till vardagar mellan kl. 7-16. Placeringsort: Eskilstuna.
Arbete i Servicecenter och kundtjänst på andra orter i länet kan förekomma.
Information om tjänsten lämnas av
Gruppchef, Sofia Josefsson, tel. 076 – 724 95 34.
Fackliga företrädare nås via vxl 0155- 24 50 00.
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2016-11-02.
Intervjuer kan komma att ske löpande.
Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär landstinget ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-56010
Björn Johansson
0150-560 10
Mikael Palo, kultur- och utbildningschef, 070-518 72 42
Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-560 10
Linda Molander
0150-560 10
Kenth Persson
0150-560 10
Mikael Kjellander
0150-560 10
Peter Sköld
0150-560 10