Servicechef

Servicechef

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning 

Som Servicechef ska du i den dagliga driften arbeta med såväl operativa som administrativa frågor gällande kassan och informationen. Du är övergripande ansvarig för dess drift och har personalansvar för avdelningens medarbetare. I ditt personalansvar ingår att utbilda och följa upp på dina medarbetare, rekrytera nya vid behov, samt hitta och ta hand om talanger. Du ska säkerställa att vi alltid tar rätt betalt av våra kunder, på ett för kunden smidigt sätt. Du ska även arbeta förebyggande med ergonomi och säkerhet på din avdelning. Du är reklamationsansvarig på ditt varuhus och du ingår i varuhusets ledningsgrupp och jourgrupp.

Vem söker vi? 

Vi tror att du har tidigare erfarenhet från arbetsledande befattning i kassaarbete samt retur och reklamationsarbete. Vi tror även att du är kommunikativ, pedagogisk, lyhörd och tydlig. Du brinner för kunden och har en god problemlösningsförmåga. Du har en god ekonomisk förståelse och det är en fördel om du har kännedom om vårt sortiment.

Du behöver vara öppen, flexibel, ha förmåga att påverka, kunna prioritera, samarbeta och känna trygghet i dig själv, samt ha lätt för att skapa dig en helhetsbild och alltid föregå med gott exempel. Du behöver också kunna förklara affärsmål och nyckeltal på ett pedagogiskt sätt. Du har hög integritet, ett gott omdöme och kan delegera, ge support och följa upp.

BAUHAUS erbjuder

  En kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirerande arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  

Vi delar med oss av erfarenheter och information
Vi kommunicerar och tilltalar varandra på ett trevligt sätt
Vi ger konstruktiv kritik och uppmärksammar framgång
Vi arbetar för att skapa en roligare arbetsplats genom motivation. engagemang, utveckling och utbildning
Vi respekterar varandras tid och arbete, tar ansvar för beslut, är tillgängliga och håller vad vi lovar
Vi talar med varandra, inte om varandra
Vi accepterar ingen form av diskriminering eller sexuella trakasserier.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. 

BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären. BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 22 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Sundsvall i norr till Malmö i söder.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BAUHAUS & Co KB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 2 februari 2022

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024