Servicechef

Servicechef

Arbetsbeskrivning

SÖKES:
Servicechef med låskunskaper till SafeTeam i Stockholm
FINNES:
En av de bästa arbetsplatserna du kan få!
Felipe på SafeTeam berättar:

En längre intervju med Felipe hittar du här (https://jobb.safeteam.se/people/194688-johanna).

Varför jobba på SafeTeam?
Vi på SafeTeam är övertygade om att vi kan göra fantastiska saker tillsammans när vi trivs och mår bra på vår arbetsplats. Därför jobbar vi medvetet med att skapa en arbetsmiljö och kultur som ger hög trivsel för alla medarbetare. Vi lever våra värderingar; Schyssta, Servicefokuserade och Säkra.

SafeTeam är stort nog för att erbjuda utvecklingsmöjligheter, stabilitet, kollektivavtal och fördelaktiga villkor - men samtidigt litet nog för en alldeles speciell och familjär stämning. Vi jobbar med ett brett produktutbud, allt ifrån passersystem (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/passersystem/), lås (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/las/) och larm (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/larm/) till kameraövervakning (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/kameraovervakning/), dörrautomatik (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/dorrautomatik/), inbrottsskydd (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/inbrottsskydd/) och brandskydd (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/brandskydd/). Här hamnar du i gott sällskap, vi är cirka 180 härliga kollegor i Stockholm, Göteborg & region Väst och Malmö.



Vad ingår i jobbet?
Tjänsten innebär ett helhetsansvar för koordinering av regionens servicetekniker. Till din hjälp har du två koordinatorkollegor, som du även har personalansvar för. Tillsammans ser ni till så att regionen uppfyller sina serviceåtaganden. Du ansvarar för såväl kortsiktig planering av mer eller mindre akuta serviceärenden, samt långsiktig planering av årsunderhåll samt revisioner hos våra kunder.

Du fungerar som en operativ resurs den största delen av tiden. I dina dagliga uppgifter ingår kundkontakter per telefon och mejl, koordinering av tekniker via arbetsorderhanteringssystem och uppföljning av teknikernas färdigställda serviceärenden, för att sedan dagligen tillse att fakturering sker enligt uppsatta processer. Du ansvarar även för hantering och uppföljning av reklamationsärenden och krediteringar.

Utöver koordineringsansvaret kommer du även att kalkylera och projektleda mindre projektförfrågningar och utökningar av kunders befintliga låssystem och/eller passersystem. Detta innebär kundbesök efter överenskommelse.

I din roll har du ett närvarande ledarskap, är stöttande och coachande och fungerar som ett bollplank för dina kollegor. Du ingår i den regionala ledningsgruppen och rapporterar till våra avdelningschefer.

I denna tjänst ingår förmånsbil.

Var?
Tjänsten är till största delen förlagd på Rökerigatan 19 vid Globen, där du jobbar tätt tillsammans med omkring 30 fantastiska kollegor: butikspersonal, regionchef, avdelningschefer, koordinatorer, projektörer/projektledare och tekniker som utgår härifrån. Avdelningen kännetecknas av en härlig laganda och positiv stämning. Vill du vara med och bidra till den kommer du att trivas hos oss!



Vad kan du?

För att kvalificera till denna tjänst vill vi att du har:

- erfarenhet från säkerhetsbranschen

- B-körkort

- förmåga att ge hög service - "det där lilla extra" - till såväl kunder som kollegor. Service i särklass är nämligen kärnan i vår företagskultur.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete med låssystem, då projektering och projektledning ingår i tjänsten. Har du även erfarenhet av passersystem med dess tillhörande funktioner som porttelefoner och bokningssystem är det extra meriterande.

För att lyckas i rollen har du en god förmåga att leda såväl människor som projekt. Du är också strukturerad, ansvarstagande och servicefokuserad.

Du kanske idag jobbar som låstekniker, larmtekniker eller projektledare inom säkerhet, men vill ta ett kliv i karriären till en mer ledande och koordinerande roll. Eller så jobbar du redan idag i en ledande position och söker en arbetsplats där du får möjlighet att leda och optimera verksamheten samtidigt som du får jobba nära våra kunder.



Passar vi ihop?
Vi lägger stor vikt vid vem du är som person. Vi vill nämligen att du ska passa in i vårt team, trivas och stanna länge! Jobbar du hos oss kommer vi göra allt vi kan för att det ska bli så. Vi hoppas på samma ärliga engagemang från dig.

Vi har formulerat det såhär:

SafeTeams medarbetarlöfte
Du får jobba i ett proffsigt och familjärt företag där vi vill varandra och våra kunder väl. Här finns en genuin vilja att alltid göra sitt bästa. Vi gör det tillsammans, medarbetare och ledare har ett tätt samarbete hos oss. Det är viktigt att du tar ansvar och är prestigelös för att trivas, i utbyte får du möjligheter att utvecklas, en riktigt härlig gemenskap och en tillvaro som präglas av öppenhet och hjälpsamhet.



Nyfiken på vad andra SafeTeam:are säger?
Se filmen där flera medarbetare berättar om hur det är att jobba på SafeTeam.



När kan du börja?
Har vi fångat ditt intresse? Härligt! Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan. Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar den rätta. Sista ansökningsdag är 31 augusti.

Frågor?
Vill du veta mer om jobbet? Hör av dig till Regionchef Mattias Gustafsson 08-442 99 60, mattias.gustafsson@safeteam.se

I den här rekryteringen har vi valt samarbetspartners och annonsvägar. Vi tackar därför vänligt men bestämt nej till vidare kontakter med rekryterings- och bemanningsföretag.

Eftersom vi är verksamma i säkerhetsbranschen görs en kontroll i Polisens belastningsregister inför anställning, vidare behöver du vara flytande i svenska i tal och skrift.

Vill du veta hur vi behandlar dina personuppgifter?
Vi använder Teamtailors verktyg för rekrytering. Vissa personuppgifter hanteras enligt Teamtailors integritetspolicy (https://jobb.safeteam.se/data-privacy) och vissa personuppgifter hanteras enligt SafeTeams integritetspolicy (https://www.safeteam.se/integritetspolicy/).

Kontaktpersoner på detta företaget

Oscar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SafeTeam
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Besöksadress

Rökerigatan 19, Johanneshov
None

Postadress

Rökerigatan 19
Johanneshov, 12162

Liknande jobb


KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024